Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3230755
Anne in Duitsland schreef:Ooow, grrrroote gemene wolf! Spreek je trouwens Duits met 'm? ("Beiss!") :D
Nee, maar dat zou in dit geval nog indrukwekkender zijn he. In Amerika doen ze dat wel, Duitse commando's geven, zodat de hond amerikaanse commando's van omstanders makkelijker kan negeren.
TomsBorders schreef:moet je gewoon om je arm doen dat karton of wil je het hierbij laten :D ;)
Hm, als ik kijk naar waar een fatsoenlijk pak van een pakwerker uit bestaat, dan hou ik het hier maar bij ;D
Lil schreef:Ik ben helemaal bang van hem! :D
Ja maar jij bent ook niets gewend, duh! :P
Door Lil
#3230781
Kaela schreef:Nee, maar dat zou in dit geval nog indrukwekkender zijn he. In Amerika doen ze dat wel, Duitse commando's geven, zodat de hond amerikaanse commando's van omstanders makkelijker kan negeren.



Hm, als ik kijk naar waar een fatsoenlijk pak van een pakwerker uit bestaat, dan hou ik het hier maar bij ;D



Ja maar jij bent ook niets gewend, duh! :P
Nope helemaal niets gewend! :P :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

duitse herders en rotties pak je op een pak, de mechelaars en hollanders doe je nog een leren stuk onder je arm of als je alleen mouw hebt zoals bij ipo, dan heb je daarvoor een hardere mouw (dikte en hardheid van het plastic dat onder het jute zit).

Doet mij denken aan de eerste keer dat Boris op de mouw mocht... zo lachen...
pak de jonge hondenmouw. Ehhhh mijn mechel is al drie jaar oud he en hij bijt hard hoor. Ach nee dat schatje, hij moet het leuk gaan vinden. Opdracht aan mij was: wat er ook gebeurd NIET laten lossen, hij moet eerst leren bijten.

Ehhhh hij heeft als jonge hond al een paar lessen KNPV gedaan, hij bijt hard he. Komt goed hoor meisje, wij krijgen hem wel zo ver.

Dus Boris op de jonge hondenmouw (alleen dikke gevoerde jute, geen plastic bescherming). Brave lieve schattige knuffel Boris beet keurig in en hield keurig vast. Begint die man laat hem lossen, laat hem nu lossen, laat hem LOSSEN!!!!!!!!

Dus ik denk ja dat hoort bij het spelletje. Roept zijn vrouw, vergeet wat hij zei, hij meent dit!! Ok, Boris LOS! Spuugt keurig mouw weer uit. Was die man dus bont en blauw. Eh tja, dat van die jonge hondenmouw was niet mijn idee en als je denkt dat een mechel kleiner en gemakkelijker is dan een Duitser dan kom je ook bedrogen uit. :P :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Bij mij mochten alleen de Duitsers (op 2 idioten na) en de ene rottie die wij hadden. de mechels en zo daar begon ik niet aan. die moesten dan maar overslaan als de echte pakwerker niet kon. Gewoon ogen dicht als ze in het verstek steeds met de blinkende tanden voor je ogen staan te klepperen. :P :biggrin2: :biggrin2: En als je niet goed uit de voeten komt tijdens het vluchten gewoon je linkerarm uitsteken :biggrin2:
#3230833
Hope schreef::biggrin2:

Stoere Oscar! En wat doen jullie toch altijd leuke dingen samen!
Karton slopen vindt hij zo leuk. Dus als we pakketjes hebben mag hij vaak slopen. Hij heeft nog maar weinig pleziertjes als ik eerlijk ben, dan is deze een makkelijke. Wij ruimen als braaf personeel wel weer op!
Het "bijten" ging als grapje. Hij stond naar ons te kijken en toen deden we dat opeens. Dat is zo mooi als je zo goed van elkaar weet wat je aan elkaar hebt. Echt genietmomentjes!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door