Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Maxioscar
#3230587
die laparoscopische castraties doet in de buurt van hoogeveen/coevorden.

Heeft iemand goede ervaring met zoon dierenarts bij ons in de buurt?
Onze teef is nu 10 maand en voor het eerst loops. Ze moet geholpen worden , komt van een organisatie die dit eist.
Gebruikersavatar
Door Maxioscar
#3230592
ze zijn bezig om alles goed op te leiden , wil liever niet dat mijn hond het eerste proefkonijn is :-[

En als ik hun verhaal lees , staan ze er zelf niet helemaal achter , ze zien liever dat een teef normaal gecastreerd wordt , vanwege de lighouding tijdens ok , noodzakelijke beademing [ lees extra risico] bij ok via scopie , en het bezwaar wat het co2 gas geeft volgens hen...

herstel tijd is bij beide technieken gelijk geven ze aan...

Nou ga ik nog twijfelen ook :-[
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3230607
Ik heb het ooit bij de 2de lijn laten doen in Wilhelminaoord (oké, niet echt op loopafstand, maar wel "in het noorden"). Dat is denk ik al een jaar of 6/7 geleden, dus daar ben je dan geen proefkip.
Gebruikersavatar
Door kira
#3230696
Paul doet het super, zeg ik uit ervaring. Steenwijk doen ze dit ook al jaren lang. Ook daar mag je mee tot in de ok en ben je er indien gewenst bij met uitslapen. Steenwijk was een van de eerste in de regio, dus ook al heel lang ervaring.
Door Envie
#3231291
Dierenkliniek Noordwolde, Marian Schalekamp. Goede ervaringen mee. Je mag erbij blijven.

[Elke tweede maandag van de maand kunt u uw hond laten steriliseren tegen een gereduceerd tarief]
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door