Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3229698
Whoop whoop

Na lang zoeken en elke keer tegen het probleem aan te lopen dat we voor 2 volle weken moesten boeken om de ergste vuurwerkdagen door te komen, een ontzettend gaaf huisje geboekt. Spotgoedkoop en alleen voor de ergste dagen. Op wel 20 hele minuten van ons eigen huis af, maar wel zó in de middle of nowhere dat we 10 minuten door het weiland moeten lopen om er te komen ;D

De kruiwagen is om je spullen in mee te nemen en het huisje staat naast de molen die je in de verte ziet. Ik denk dat wij, of beter gezegd Stinker oud en nieuw dit jaar wel door gaan komen!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3229707
Zo, wat fijn dat jullie dit prachtige plekje gevonden hebben!!!

Geeft rust he, als je weet dat alles goed geregeld is. ;)

Wat grappig, dat het nog zo'n eind wandelen in door een weiland. :D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3229708
Border Bandit schreef:Zo, wat fijn dat jullie dit prachtige plekje gevonden hebben!!!

Geeft rust he, als je weet dat alles goed geregeld is. ;)

Wat grappig, dat het nog zo'n eind wandelen in door een weiland. :D
Nu maak ik me zorgen over een extreem nat weiland en een kruiwagen die met geen mogelijkheid te rijden is en dat we dan 10 keer heen en weer moeten lopen voor we onze zooi daar hebben ::) ::) ;D ;D Maar dat zijn het soort dingen waar ik me veel liever druk om maak!

Ik ga maar alvast voor laarzen kijken bij de welkoop :D .
Gebruikersavatar
Door Hope
#3229709
Kaela schreef:Nu maak ik me zorgen over een extreem nat weiland en een kruiwagen die met geen mogelijkheid te rijden is en dat we dan 10 keer heen en weer moeten lopen voor we onze zooi daar hebben ::) ::) ;D ;D Maar dat zijn het soort dingen waar ik me veel liever druk om maak!

Ik ga maar alvast voor laarzen kijken bij de welkoop :D .
Als je die kruiwagen maar niet gaat duwen maar achter je aan trekt komt dat helemaal goed. Wat fijn dat jullie een plek hebben gevonden!
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3229713
Kan je je spullen niet met de post laten bezorgen? Hmm, dat zetten ze dan bij het hek neer zeker.
Of op een soort slee meetrekken?

Tja, anders zit er niks anders op dan ze te laten droppen door een vliegtuigje :D :D


Och, wellicht is het helemaal niet drassig rond de jaarwisseling!
Je hebt een fijn plekje voor je grote vriend, dat is toch het aller belangrijkste!! ;)
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3229716
Ik vind dat Oscar in zijn hondenwagen naar het huisje gebracht moet worden. Zo'n edele heer kan natuurlijk niet door al die blubber!

Wordt vast een super leuke tijd in dat knusse huisje. :-*
Door miik
#3229842
Hylos schreef:Ik vind dat Oscar in zijn hondenwagen naar het huisje gebracht moet worden. Zo'n edele heer kan natuurlijk niet door al die blubber!
Kun je Oscar geen karretje laten trekken ? :)

Leuk vooruitzicht hoor !
Door Lil
#3229846
waarom pakt het tegenwoordig zo vaak dubbel?
Laatst gewijzigd door Lil op ma 04 jul 2016, 07:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#3229847
smulpaap schreef:Zo ! Dat is even zalig . Kan je er niet permanent gaan wonen ::) :biggrin2:
Ja, zo zou ik ook willen wonen. Mevrouw laat u de honden wel eens uit? Ja hoor, op eigen terrein, zijn een half uur tot drie kwartier aan het wandelen erover. Dat zou nog eens gaaf zijn :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door