Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door vagebond
#3229666
Gina heeft nu dus 1 pup van bijna 3 weken oud. Ze is er dol op. Alleen wil ik de pup toch al met de andere teckels kennis laten maken. Is dat toch nog te vroeg, Gina valt behoorlijk uit. Ik moet het echt pas doen als ze even buiten is of iig niet bij de pup. Oma stapte vanmiddag ook al per ongeluk de ren in, foute boel. Het zal vanzelf wel wat losser worden. Hoe doen jullie dat?
Door Lizzy
#3229689
Ik liet het gaan. En ik zou ook niet krampachtig moeder naar buiten werken om pups in aanraking te laten komen met andere honden. Rust lijkt me veel belangrijker. En een stressvrije moeder idem. Misschien vindt ze het met 4 weken wel prima. Of met 5. Meestal worden ze dan toch wel minder bezitterig met de pup(s).
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3229691
De ren in...dus ze lopen ook om de ren en dan ziet pup ze toch al? Ik zou niks forceren, de pup is nog gewoon geheel van moeders vindt ze en die wordt vanzelf wat losser met het vertrojken van de weken.
Door vagebond
#3229712
Ja, ik maak me gewoon zorgen omdat het 1 puppie is, hij ziet de andere teckels ook wel. Ik wil natuurlijk wel een normale pup afleveren aan de nieuwe baasjes! Straks stuitert ie er wel tussen. Hij loopt wel al ondanks dat ie best dikkie is, klimt in en uit de kist.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door