Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Radja
#3229724
Sinds 1 week woont hier,ook tijdelijk tot de verhuizing van zoon en schoondochter, een lief,leuk,nu nog klein :biggrin2: Duitse reus(je) van 9 weken! En het gaat heeeeeel goed! Eerst apart in de ren en nu delen ze 10vierkante meter met elkaar! Het is een mannetje,heeft nog geen naam. De oudere is nu lekker in beweging en is er zichtbaar blij mee!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Klamboe even voor de foto naar achteren gedaan. Klamboe werkt perfect tegen de rot muggen! Dank hope voor de tip :-*
Gebruikersavatar
Door Hope
#3229743
Wat een leukerd!

Zonder de pret te willen bederven wel wat vragen. Is nijn een heer of een dame?
Wanneer wordt het jonge ding gecastreerd?

Op deze leeftijd zou ik ze persoonlijk niet samen doen. Vaak gaat dat goed omdat zo'n jonkie alles nog best vind. Ik deed ze pas samen na castratie. Het verschil in grootte is niet erg zolang het goed gaat, maar gaat het mis heeft zo'n kleintje natuurlijk niets bij te zetten.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3229754
Volgende week wordt de dame gecastreerd,de oudste dus ;)
Dit ook ook omdat zij erg veel last heeft/had van schijnzwangerschap.

Het kleine ding is hier al een week en toen wij maandag terugkwamen uit Hongarije,zijn we met koppelen begonnen,heeft ook een paar dagen geduurd,maar het gaat nu gaat het echt prima! Vrouwtje probeert niet meer op de kleine te rijden,laat hij ook niet meer toe. Heb eigenlijk direct het eten van beide aan dezelfde kant van de afscheiding gelegd en dat heeft echt flink geholpen! Goed naar de oren van beide gekeken en observeren en pas ingrijpen wanneer het echt nodig was(met rijden).
Gebruikersavatar
Door Radja
#3229777
Ik heb bijna de hele dag de nijntjes geobserveerd en het lijkt op puppy/oudere hond! Oudste vindt het erg leuk,totdat ze er genoeg van heeft en dan gaat die kleine plat liggen en draait zij zich om en dan is het goed! Die kleine doet het echt prima,door haar te laten merken dat zij hoger in rang staat! Soms probeert hij bij haar te drinken,maar dat kan niet! Heb hier een erg goed gevoel bij! Sinds vandaag zijn ze de hele dag bij elkaar en niets van brommen,vechten,rijden oid! Afgelopen week steeds iets langer bij elkaar! Eerst 10 minuten,volgende dag kwartier,enz!
Gebruikersavatar
Door Radja
#3229778
Lil schreef:Ach wat leuk.


en idd hij moet echt nog in de oren groeien. :-*

Ik kreeg in Hongarije een foto van die kleine en dat was ook mijn reactie! Ik zag eerst de oren en toen nijntje pas! Was flieft op de oren :smitten:
Door Lil
#3229799
Radja schreef:Ik kreeg in Hongarije een foto van die kleine en dat was ook mijn reactie! Ik zag eerst de oren en toen nijntje pas! Was flieft op de oren :smitten:
Ach maakt niet uit op welk deel je verliefd wordt. :D
Gebruikersavatar
Door Radja
#3229812
Hope schreef:De man wordt toch wel gecastreerd, hé? Want anders gaat hij gewoon dekken.
Daar komen dan uiteraard geen jongen van maar de voedster gaat er gék van worden.

Ja die gaat idd ook gecastreerd worden wanneer hij daar oud genoeg voor is ;) vandaar is de voedster eerst anders kunnen ze niet samen in de ren,maar ook wat ik al schreef ook voor schijnzwanger,maar ook tegen baarmoederkanker,schijnt veel voor te komen.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3229819
Radja schreef:Ja die gaat idd ook gecastreerd worden wanneer hij daar oud genoeg voor is ;) vandaar is de voedster eerst anders kunnen ze niet samen in de ren,maar ook wat ik al schreef ook voor schijnzwanger,maar ook tegen baarmoederkanker,schijnt veel voor te komen.
Klopt. Gecastreerde dames zijn ook fijner te houden vind ik. Geen voorjaarshormonen die echtelijke ruzies veroorzaken etc.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door