Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#3229464
Gina heeft 13 juni keizersnede gehad, 1 pup, dag erop vloeide ze enorm. Later niet meer. Vandaag zag ik toch weer overal bloedvlekjes en ze likt zichzelf. Verder niets bijzonders. Twee jaar geleden weet ik nog dat ze heel lang na vloeide. Maar nu is alles anders gegaan natuurlijk. Ook heeft ze nu antibiotica gehad. Zal ik een kuurtje puur utero doen? Ik las daar 2 jaar geleden nog verschillende meningen over. Of zal ik reinigen met brandnetelthee? Of maak ik me zorgen om niks?
Gr. Ingrid
Door Lizzy
#3229537
Ik denk dat dit middel voor deze klacht best heel goed kan werken. Maar het vloeien duurt wel lang zeg! Is er een echo gemaakt?
Door vagebond
#3229590
Ja, vlak voor de keizersnee is er een echo en rontgenfoto gemaakt. Dus je bedoelt de puur utero kan ik wel gebruiken? Twee jaar geleden vloeide ze ook nog heel erg lang na. Ik dacht dat het nu anders zou zijn mss.
Door Lizzy
#3229618
vagebond schreef:Ja, vlak voor de keizersnee is er een echo en rontgenfoto gemaakt. Dus je bedoelt de puur utero kan ik wel gebruiken? Twee jaar geleden vloeide ze ook nog heel erg lang na. Ik dacht dat het nu anders zou zijn mss.
Ja, je kunt dit goed gebruiken in deze situatie. Ik heb het ooit "preventief" gebruikt bij een loopsheid, om BMO te voorkomen. Geen goed idee. Maar om rotzooi op te ruimen nu: prima idee.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door