Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door betonman
#3229422
Hallo ik ben nieuw en heb wat vragen over vers vlees wat ik nu via via koop
onze hond doet het er prima op ik koop versvlees { diepvries}en nu hoorde ik weer van een kennis dat je het ook in de Makro kan kopen ik kom daar wel eens
maar nog nooit eigen gezien dat ze daar Honden vlees verkochten ? ik woon in Delft dus iemand een tip
dank je en alle info welkom

grtjes peetje
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#3229429
Welkom op Barfplaats! :)

Welke merken kvv voer je? Voerwijzer.com geeft een overzicht van verkooppunten. Verschillende webshops brengen ook aan huis. Ik geloof niet dat ze bij de Makro merken kvv verkopen, in ieder geval geen bekende. Intratuin weet ik het wel van, verschillende dierenwinkels ook wel. Welkoop/Boerenbond verkoopt het geloof ik ook wel.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3229470
Er zijn heel wat mensen die zelf samenstellen die bij promotie soms vlees kopen.voor hun hond. Van het paardenstoofvlees weet ik dat vb.
Maar kant en klaar versvlees, dat denk ik niet.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3229492
Volgens mij ligt er bij de Makro al minstens 13 jaar Rodi in de vriezer. Die zou ik overigens niet kopen, veel te duur voor de kwaliteit die je krijgt.
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#3229882
Is dat het enige wat je voert? Volgens mij is dat geen compleet merk. Maar ik heb er zelf geen ervaring mee.
Door Too
#3229972
Dat [Excellent] is onvoldoende compleet hoor, je zou door variëren compleet moeten kunnen voeren volgens de fabrikant maar imo lukt dat nooit
calciumgehaltes zijn alleen in rund/kip en rund/eend ok, verder veel pens en veel orgaan... ik zou dat echt niet als hoofdmoot voeren
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3229976
Makro heeft inderdaad een klein stukje in de diepvries voor honden. Daar ligt Rodi als KVV merk en vaak wat lamshart en zulke dingen. Stelt weinig voor.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door