Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Gabriëlle*
#3229100
Ik heb Bella een toypoedel teefje die in februari 2 jaar is geworden te logeren van de Zweedse eigenaresse. De bedoeling was dat als ze loops zou worden ze gedekt zou worden en in elk geval een pupje (en als moeder en dochter het goed konden vinden ook Bella) hier zouden blijven.

Nu is het probleem, die troela word maar niet loops, ze is nu bij mij vanaf januari, en de eigenaresse had haar zelf ook nog niet eerder loops gezien, maar goed ze hebben een groot huis donkere vloeren en nog meer honden en er is aardig wat drukte daar in huis dus een spatje is zo over het hoofd gezien. Ik heb witte vloeren en ik mis geen spatje.
Ze krijgt hier kvv/barf ipv br*kken, ze is afgevallen want ze was iets te zwaar, en eigenlijk is ze nu op en top in conditie voor pups te krijgen.

Het vreemde is ook ze doet al tijden of de loopsheid eraan zit te komen, sinds ze bij mij is groeit haar vulva beetje bij beetje, ze probeerde laatst op Biggles te rijden wat ze nog niet eerder had gedaan, op haar hondse huisgenoten in Zweden schijn ze dit regelmatig te doen zeker tijdens loopsheden van de andere honden. En elke keer denk ik nou gaat het komen, maar dat gebeurt maar niet, elke maand komt er bij mij een volle reu een paar dagen te logeren, en die weet exact of er loopsigheid aan zit te komen, maar ook die heeft al die tijd nog geen loopsheidalarm geslagen.
De eigenaar is bang dat er wat mis is met Bella en ze niet loops kan worden. En ook ik begin mij af te vragen of er nog wel wat gaat komen...

Heeft iemand dit eerder meegemaakt of gehoord dat een teefje op deze leeftijd nog niet loops was, en een eventuele oorzaak daarvan?
Door Hanny
#3229110
Je zou Pulsatilla kunnen proberen.
Vetined en dan naar highlights en dan naar fokkerij, heel verhaal over hormonen en daarna het pulsatilla gedeelte,
Iets anders kan ik ook niet bedenken.

succes,
Hanny
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door