Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3229030
Buiten worden de poppen meegedragen , dan is er een goede overlevingskans :biggrin2:
Binnen is het nog steeds erg leuk als het personeel een pop in een handdoek verstopt
Maar oh wee als de pop tevoorschijn komt ..... dan is het nog steeds erg leuk om je daar even flink op uit te leven

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door Lida. S
#3229053
CindyMayella schreef:Ik zet nooit wat bij je topics, maar ik lees ze altijd met veel plezier :D ;D ..... Wat een leuke verhalen heb je altijd!
+ 1. Als ik smulpaap zie, moet ik direct kijken en lezen.
Door smulpaap
#3229061
Ik krijg al die lompheid niet eens fatsoenlijk op de foto :biggrin2:
wat is het nog steeds een portret ( bijna 11 jaar ) Een temperament
Het laatste jaar gebeurt dit dus wel in de gang . Kleine ruimte ..... en dus niet zoveel kans op blessures
Of buiten op de stroeve grindtegels :biggrin2:
Door fransbulletje
#3229062
;D ;D ;D
Zo herkenbaar, hier alleen nog maar poppen met geamputeerde ledematen.
Oliver bijt overal de armen/benen/neuzen/oren etc af.
De fransjes sloopten nooit knuffels, deden er jaren mee maar sinds we ons monster hebben...
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3229067
Hier zijn knuffels ook erg favoriet... Maar hier wordt de witte vulling er als eerste uitgehaald en daarna vindt ie er nog weinig meer aan :biggrin2: ..... Nu een beetje van die touwen en piep speeltje, waarbij de piep binnen 5 minuten kapot is...... ;D
#3229085
smulpaap schreef: Ik krijg al die lompheid niet eens fatsoenlijk op de foto :biggrin2:
wat is het nog steeds een portret ( bijna 11 jaar ) Een temperament
Nou ik kan vertellen... Een puppy... Minstens zo lastig, en helemaal als ze zwart zijn, dan is het onmogelijk...
Ik wacht tegenwoordig op de foto's die op de club gemaakt worden hahaha!
Door smulpaap
#3229094
Ik blijf er om die reden ook altijd bij . Vulling is onweerstaanbaar :biggrin2:
En verder ... het monster fotograferen in een kleine ruimte ...... gevaar voor eigen leven en een vermoorde camera :biggrin2:
Door smulpaap
#3229102
En daarom hebben wij vaste kussens op de bank en onze stoelen :biggrin2:
Dit was ooit hun eigen stoel . Milo Noa en Tessa lagen vaak op de stoel
Was de stoel niet bezet dan was het monster er weer eens mee bezig

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Die broek moet natuurlijk uit , zo gepiept hoor
Door smulpaap
#3229104
CindyMayella schreef:Hier zijn knuffels ook erg favoriet... Maar hier wordt de witte vulling er als eerste uitgehaald en daarna vindt ie er nog weinig meer aan :biggrin2: ..... Nu een beetje van die touwen en piep speeltje, waarbij de piep binnen 5 minuten kapot is...... ;D
Ja , hier herkennen ze de blauw tas van de Action .... piepballen , die twee minuten leven :biggrin2:
Door smulpaap
#3229105
fransbulletje schreef:;D ;D ;D
Zo herkenbaar, hier alleen nog maar poppen met geamputeerde ledematen.
Oliver bijt overal de armen/benen/neuzen/oren etc af.
De fransjes sloopten nooit knuffels, deden er jaren mee maar sinds we ons monster hebben...


Hier in de buurt hebben we een Fransje , Amber was op het grote veld hier . Met natuurlijk weer een schat , die werd vermoord
Lady , het Fransje was inmiddels ook op het veld , die stond naar Amber te kijken .... wat doe jij nou :biggrin2:
Lady doet dat dus ook helemaal niet
Door fransbulletje
#3229176
smulpaap schreef:Hier in de buurt hebben we een Fransje , Amber was op het grote veld hier . Met natuurlijk weer een schat , die werd vermoord
Lady , het Fransje was inmiddels ook op het veld , die stond naar Amber te kijken .... wat doe jij nou :biggrin2:
Lady doet dat dus ook helemaal niet
Ha ha ha zo kijkt Hugo ook naar Oliver , snapt er niks van waarom alles kapot moet.
Had een paar hele grote manden met knuffels van de afgelopen jaren want er ging nooit iets kapot en ze willen toch eens wat anders.
De manden zijn inmiddels leeg :biggrin2:
Jouw verhalen over Amber slepend met haar kleed moest ik altijd zo om lachen zag haar al gaan.
Hier dus nu ook zo'n figuur die met kleedjes loopt te slepen als ze volgens hem ergens hangen/liggen waar ze niet horen.
Lig iedere dag in een deuk om onze gekke Ollie, wat een heerlijk maf beest.
Huug wordt wel eens een beetje moe van hem :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door