Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
#3228490
Oh neen, weer van die agressieve stippels :o en ze leken op de eerste foto's nog wel zo schattig. Zo zie je maar schijn bedriegt. :biggrin2:
Door Lizzy
#3228505
Wat een prachtige foto's weer :smitten:

Maarehhhh : " * Foto's met opzichtige overheersende logo's/watermerken zijn niet toegestaan". Daarnaast is het ook echt zonde en storend hoor, zo'n enorm watermerk in het midden van de foto.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3228507
Leuk!
Lizzy schreef:Wat een prachtige foto's weer :smitten:

Maarehhhh : " * Foto's met opzichtige overheersende logo's/watermerken zijn niet toegestaan". Daarnaast is het ook echt zonde en storend hoor, zo'n enorm watermerk in het midden van de foto.
Aan de regels van bp wil ik niet morrelen, maar ik begrijp het wel. Steeds vaker worden foto's ongevraagd van internet geplukt en gebruikt voor allerlei doeleinden. Dit is een openbaar forum. Plaats je een foto dan kan de hele wereld die gebruiken. Je kan dan natuurlijk niets plaatsen of een watermerk gebruiken in het midden van een foto (anders knipt men dat er vrolijk af). Wil niet zeggen dat ik het mooi vind, maar wel begrijpelijk.
Door Raaf
#3228509
Om deze reden plaats ik geen/weinig foto's op forums. Helaas door schade wijs geworden...

Maar.....heerlijke plaatjes!! :D
Gebruikersavatar
Door janninneee
#3228511
Lizzy schreef:Wat een prachtige foto's weer :smitten:

Maarehhhh : " * Foto's met opzichtige overheersende logo's/watermerken zijn niet toegestaan". Daarnaast is het ook echt zonde en storend hoor, zo'n enorm watermerk in het midden van de foto.
Had ik inderdaad niet aan gedacht maar daarom staat er geen fotografie achter. Mijn fotos worden idd steeds vaker gestolen.. zo kwam ik ze laatst op mp tegen.. en op een site van iemand die beweerde dat liz de moeder was van het nest... dus was daar eeen beetje klaar mee.

Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk
Door Lizzy
#3228512
Ik snap dat je dan heel hard baalt. Ik zal even overleggen met de mods maar ik vind het nog steeds geen pan... En het doel om foto's te plaatsen dient toch ook een beetje daarvoor, voor wat je de ander te zien geeft? Kom er nog op terug, laat ze vooralsnog maar even staan.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3228515
Lizzy schreef:Ik snap dat je dan heel hard baalt. Ik zal even overleggen met de mods maar ik vind het nog steeds geen pan... En het doel om foto's te plaatsen dient toch ook een beetje daarvoor, voor wat je de ander te zien geeft? Kom er nog op terug, laat ze vooralsnog maar even staan.
Is alleen "copyright" geen idee dan? Geen naam, wel een watemerk.
Gebruikersavatar
Door janninneee
#3228699
Border Bandit schreef:Wat een leuke foto's!!!!

Kun je ze zo makkelijk 'kneden', dat ze blijven liggen hoe je ze wilt?
Leuk hoor! :)
Hahaha ja ze zijn heel makkelijk neer te leggen!

Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk
Door Lizzy
#3228730
We blijven bij ons standpunt. We vinden het ge-wel-dig om leuke foto's te zien hier, maar dan zonder storend watermerk door het midden van de foto. Een klein logo mag, zoals je weet. In de hoek ergens en niet door de hele foto. Als je bang bent dat ze je foto's stelen, kun je ook nog besluiten een hele lage resolutie te gebruiken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door