Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3228368
Dan snaait de soos maar wat graag vis :biggrin2:
Er zaten net twee standbeelden naast me .... krijgen we al wat ? ::)

Maar zet de vis niet rauw voor , nee .... stel dat het personeel de rauwe vis bij wijze van een week aan zou bieden
Dan zouden we liever een week niet eten en honger lijden ::)

Rauw orgaan waarderen ze gelukkig wel
rauwe loopvoetjes schijnt ook gif te zijn , gedroogd is het wel te nassen

Hebben ze bij jullie nog voorkeur ? Of weigeren ze bepaalde dingen rauw ?
Gebruikersavatar
Door Hope
#3228370
Long ;D ;D
Ik moet nog elke keer lachen als ik eraan denk dat ik dat aan Nelson voerde, rauwe lamslong. Nelson is een kliko, die ruikt niet, die eet. Dus *slurp* de long naar binnen. En toen dat hoofd! Whahahahaha, geniaaaaaal!
Ik wist niet dat een hond zo'n vieze gezichten kon trekken :2funny:

Hij heeft nog drie dagen voorzichtig aan zijn eten gesnuffeld voor hij eraan begon. Rauwe long is echt not done.
Gooi je het echter in de droger dan maakt hij een achterwaartse flikflak met dubbele salto als ik het hem vraag. Echt álles voor een stukje gedroogde long. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door kira
#3228381
Onze katers haten rauwe vis. Gebakken uit de oven gefrituurd van de bbq in alle bereidingen en liefst inclusief saus en salade is het heel erg lekker. Maar rauw, das toch geen kattenvoer?

Kleine beer is heel specifiek. Vanmorgen had ze een eendenhartje of tien. Negen waren oké maar nummer tien. Brr ze keek er vies na heeft hem apart gelegd en de rest van haar eten opgegeten
Gebruikersavatar
Door Jura&Mahru
#3228397
Ik heb er één die eet bepaalde dingen graag nog een beetje bevroren. Zoals haaskarkas, helemaal ontdooid hoeft ze dat niet. ;D
En vis inderdaad graag gedroogd of nog liever even in de pan. ;)
#3228428
Pens.
En long eigenlijk ook.

Luis en Kleintje eten deze zaken wel gedroogd maar niet rauw. Dat is niet zo vreemd voor katten. Dat ze gedroogde pens wel lusten is eigenlijk eerder uitzonderlijk.

Cuzco eet niets gedroogd. Die eet enkel rauw, maar in dat geval dan ook werkelijk alles... ook pens en long. Dat is wel niet typisch kat. Maar wel verstandig. ;)
Door jasmijn
#3228430
Ik heb een hond die graag bijzonder is, dingen die rauw jammie zijn ( zijn er niet gek veel ::) ) zijn oneetbaar gedroogd :???: >:( :doh:

Laten we zeggen dat ik al meer dan eens er over heb gedacht om voor hem ta gaan koken, en dan vooral groenten ::)

Ik weet niet persies wat ik heb aangeschaft maar een hond is het echt niet ::) :biggrin2:
Door Lil
#3228433
pearlsofpassion schreef:Pens.
En long eigenlijk ook.

Luis en Kleintje eten deze zaken wel gedroogd maar niet rauw. Dat is niet zo vreemd voor katten. Dat ze gedroogde pens wel lusten is eigenlijk eerder uitzonderlijk.

Cuzco eet niets gedroogd. Die eet enkel rauw, maar in dat geval dan ook werkelijk alles... ook pens en long. Dat is wel niet typisch kat. Maar wel verstandig. ;)
Zijn dat wel katten? :P :biggrin2:
Door TomsBorders
#3228465
Hope schreef:Long ;D ;D
Ik moet nog elke keer lachen als ik eraan denk dat ik dat aan Nelson voerde, rauwe lamslong. Nelson is een kliko, die ruikt niet, die eet. Dus *slurp* de long naar binnen. En toen dat hoofd! Whahahahaha, geniaaaaaal!
Ik wist niet dat een hond zo'n vieze gezichten kon trekken :2funny:

Hij heeft nog drie dagen voorzichtig aan zijn eten gesnuffeld voor hij eraan begon. Rauwe long is echt not done.
Gooi je het echter in de droger dan maakt hij een achterwaartse flikflak met dubbele salto als ik het hem vraag. Echt álles voor een stukje gedroogde long. :biggrin2:
ik heb dit zo vaak gehoord van dat long, maar Kaya, de hond die de slechtste eter is die ik ken, is dol op rauwe lams en runderlong (ook gedroogd overigens). Moet er altijd wel om lachen haha! Wss gewoon om mij te pesten...
Door hannabelgje
#3228725
Zoë weigert kwartel. Dat vindt ze echt heel vies. De katten eten alles. Zijn wel minder dol op rauwe vis. En ze hebben liever barf dan kvv. En dan graag iedere dag iets anders, want twee dagen achter elkaar hetzelfde eten doen de katten hier echt niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door doranto
#3228734
Hier eentje die wilde eendennekken :yucky: vindt.
Ook hele haringen zijn niet te nassen.
Maal je echter beiden en roer je het door elkaar, dan is het opeens :D
Maar ja, - en - = + toch? ::)
Door smulpaap
#3228752
Doranto schreef:Hier eentje die wilde eendennekken :yucky: vindt.
Ook hele haringen zijn niet te nassen.
Maal je echter beiden en roer je het door elkaar, dan is het opeens :D
Maar ja, - en - = + toch? ::)
;D ;D ;D Ja hoor , het is soms even zoeken wat er zoal in de smaak valt

Wilde eend was hier dan eens wel en dan eens niet te vreten . Ze hebben het twee jaar graag gegeten , toen was het opeens gif
Twee jaar geen wilde eend meer gegeven , toen aten ze het weer een paar maanden
Maar inmiddels wordt het al heel lang uitgespuugd

En er was hier iemand die dacht dat een eendagskuiken een heel eng beest was :biggrin2:
Dat hoofd erbij :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door