Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3228018
Valt wel mee hoor :biggrin2:

We wonen in een boerderij, en hebben geen bovenverdieping.
Onze woonkamer grenst aan 5 kamers en de keuken, daarachter is de badkamer. Dus we hebben 3 slaapkamers (1 voor ons en voor beide kids ook 1), 1 logeerkamer, en dan de hondenkamer, die hij moet delen met 2 grote vrieskisten en Anne's reserve-vriezer ::)
Het is een ruimte waar geen deur in zit, alleen een traphekje. Ik wil uiteindelijk dat hij daar slaapt en eet en dat hij daar is als hij alleen thuis is. Maar dat moet echt heeeel langzaam opgebouwd worden vrees ik. Het is nogal een gevoelig tiepje als ik het zo inschat. Maar dat maakt niet uit :)
Daar eten vindt meneer prima, daar op de kong of een botje kauwen ook. Liefst wel als je er bij bent, maar heel eventjes weglopen gaat goed.
De bench vindt hij nog steeds stom :-\ Maar dat is even niet anders. Zo gauw hij zich relaxed voelt in de hondenkamer kan de bench de deur uit.

Best veel werk zo'n puppy :P
Door Lil
#3228103
Dit lezende heb ik misschien een tip.

Boris werd ook weggezet als pup, had giga verlatingsangst en toen kwam een van de vele gt's met de orde tip: nooit alleen laten in een andere kamer dan waar je samen het grootste deel verblijft. Dan voelen sommigen zich buitengesloten. Dat veranderd en het was in no time opgelost. Nu snap ik dat je die kamer wilt en ik zou dat ook niet gaan staken, maar misschien moet je een aantal keren per dag IN de hondenkamer gaan verblijven. Een uur op een stoel een boekje lezen of zo. Wie weet gaat het dan vlotter. Dan is het daar niet alleen om alleen te blijven.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door