Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cathelijn
#3227895
En wij werden nog meewarig aangekeken omdat we naar Noorwegen op vakantie gingen. Nou hier is het al de hele dag rustig weer, prima temperatuur en droog :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3227899
dinky89 schreef:Klimaatverandering brengt blijkbaar heftig weer.
Hier in Groningen is het aardig rustig. Bewolkt en voornamelijk droog
+ 1 voor Drenthe.

Wel vies klef vanmorgen, en nare insecten. Vanmiddag en vanavond gewerkt dus niks gemerkt. Klanten kwamen wel wat verhit binnen, en wij hebben ook binnen tropentempo gelopen. ;) :)
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3227902
Op dit moment heb ik een bouvier die naar buiten wil. Ik twijfel wat ik aan zal trekken. Regenjas of bikini. :-\
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3227903
Hier nog 30 graden en inmiddels regent en onweert het iets. Ploepieheet is het nog.....
Door Anne in Zweden
#3227911
Mijn broer uit Someren belde net: zijn hele huis is kapot (hebben een deels glazen (kunststof) dak boven de keuken/eetkamer. Kapotte dakpannen en ramen. Zijn auto heeft geen voorruit meer, die van zijn vrouw ook niet, plus overal deuken. Hagelstenen zo groot als een vuist, zei hij. Vind het zo erg voor hem. :'(
Gebruikersavatar
Door Hope
#3227912
Anne in Duitsland schreef:Mijn broer uit Someren belde net: zijn hele huis is kapot (hebben een deels glazen (kunststof) dak boven de keuken/eetkamer. Kapotte dakpannen en ramen. Zijn auto heeft geen voorruit meer, die van zijn vrouw ook niet, plus overal deuken. Hagelstenen zo groot als een vuist, zei hij. Vind het zo erg voor hem. :'(
:o :o :o

Vreselijk!
Heel veel sterkte voor hem en zijn gezin. Wat een drama.
Door Aprilsnow
#3227916
Anne in Duitsland schreef:Mijn broer uit Someren belde net: zijn hele huis is kapot (hebben een deels glazen (kunststof) dak boven de keuken/eetkamer. Kapotte dakpannen en ramen. Zijn auto heeft geen voorruit meer, die van zijn vrouw ook niet, plus overal deuken. Hagelstenen zo groot als een vuist, zei hij. Vind het zo erg voor hem. :'(
Man :-X da's niet grappig. Komen we er hier nog goed mee weg.
Door smulpaap
#3227921
Anne in Duitsland schreef:Mijn broer uit Someren belde net: zijn hele huis is kapot (hebben een deels glazen (kunststof) dak boven de keuken/eetkamer. Kapotte dakpannen en ramen. Zijn auto heeft geen voorruit meer, die van zijn vrouw ook niet, plus overal deuken. Hagelstenen zo groot als een vuist, zei hij. Vind het zo erg voor hem. :'(
Ik zag er net wat beelden van .... vreselijk . Wat een hagelstenen
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3227926
Wat een narigheid voor je broer Anne :(

Hier een paar klappen onweer en de rest buigt...wie immer...weer net voor de deur af naar Duitsland. Bitte schön.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3227930
Angelique schreef:Wat een narigheid voor je broer Anne :(

Hier een paar klappen onweer en de rest buigt...wie immer...weer net voor de deur af naar Duitsland. Bitte schön.
Danke ::)
>:(

Hier dus onweer. Pupsel vindt het spannend, maar doet wel gewoon zijn ding. Dus doen wij ook gewoon ons ding. Slapen nu dus :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3227931
En jemig Anne, wat vreselijk voor je broer!!! :o
Sterkte voor hem! (En voor jullie ook voor de schrik :-* )
Door Mandarijn
#3227936
Iets voor vijven wakker geworden van een flinke klapper. Dacht dat de wereld verging. Honden helemaal in de stress door het onweer. Merk toch dat het ze te veel wordt. Toch maar iets gaan zoeken om de stress te verminderen. Gelukkig is het weer voorbij. Maar heb er nu wel genoeg van.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3227939
Ik heb gisteren te vroeg gejuigd. Wat een afschuwelijk noodweer vannacht.
In 1 nacht tijd is er 38 mm water gevallen. Veel hagel ook. Het ging zo gruwelijk hard...
Zo maar eens naar buiten om te kijken of er schade is.

Ben blij dat we uit voorzorg de stroom hadden uitgeschakeld, het onweer was echt eng dichtbij. Manlief en ik hebben de halve nacht rechtop in bed gezeten.

Wat een lekker ding is Nelson toch, die sliep gewoon door. Man o man wat ging het tekeer.
Door eelke
#3227940
Hier is het verder rustig gebleven. Nu snel een bak koffie zodat ik auto-rij-capabel ben en dan nog even het bos in.

Raam staat open, mijn ventilator ervoor, hoop dat ik er weer een graadje af krijg in huis. Wat wel echt smerig is is dat de vloer gisteren gewoon niet droogde. En de honden werden uitgelaten toen het nog een beetje regende dus het was goed nat. En dan Gijs daar met zijn kap aan weer op moeten liggen... :-\ vind hem zo sneu nu.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door