Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3227860
Achossie, wat sneu dat je tante mazzeltje heeft moeten laten gaan :'(
Sterkte, ook voor je tante....
Ze was nog zo blij dat ze mazzeltje weer bij zich had...
Gebruikersavatar
Door Radja
#3227862
Anne, Eerlijk! Ik had geen flauw idee! Mijn tante wilde opeens geen contact meer met mij! Sinds 5 mei geen vontact! Wanneer ik belde zei ze alleen maar "bye" en hing op :'( Heb haar uurtje geleden toch weer gebeld,omdat ik voelde dat er iets niet klopte! Eerste instantie zei ze weer dat er niets was en wilde weer ophangen! Maar dat heb ik kunnen tegen houden! En toen vertelde ze dat Mazzel niet meer zindelijk was,slecht at en op aandringen van thuiszorg ed heeft ze hem laten inslapen! Ze voelt zich schuldig en daarom maakte ze ruzie met mij,omdat ze me niet kon vertellen dat hij dood is! Dus al meer dan een maand! :'( :'( :'(
Door Borke
#3227866
Ah wat verdrietig! Ik kan me goed indenken dat je daar kapot van bent!

Maar toch, jij hebt gedaan wat je kon.
Het maximaal haalbare.

Mazzel heeft nu geen pech meer, maar rust.
Probeer het los te laten...je helpt er Mazzeltje niet mee en jezelf ook niet :bigarmhug:
Door Anne in Zweden
#3227867
Jemig. :-X :'(

Maar het is zoals het is. Wat Astrid al zegt, Mazzeltje heeft rust nu, hij heeft nog een fijne tijd bij jou gehad, die hem qua gezondheid en plezier in het leven veel goeds heeft gebracht, en meer dan je voor hem hebt gedaan, kon je niet doen, gezien de omstandigheden.

Maar ik kan me voorstellen dat dit je rauw op je dak valt. Sterkte met de verwerking van dit verdriet. :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door