Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3227742
Nog een weekje afzien met ons veels te kleine autootje en dan is de nieuwe, grote, auto er eindelijk.
Ziggy kan dan weer in de kofferbak en ik zoek een goede hoes om de bekleding netjes te houden. Een hoes die ook de zijkanten beschermt zou ideaal zijn.
Zijn er hier mensen die een hoes in de kofferbak hebben, zoja welke en hoe bevalt die?
Door Summerditches
#3227772
mizzsylver schreef:ik weet niet wat voor auto je hebt maar dit lijkt me echt fantastisch:
http://www.hatchbag.co.uk/boot-liners
+++++++++++++++++++++++++++1..naar aanleiding van een vorige topic heb ik deze besteld..voor de honden maar ook voor vleesvervoer/lekken..het is echt een mega aanrader..
Het kost wel wat maar..ze zijn van grote klasse.
Je kan per model aangeven of je wil dat hij mee klapt met de stoel/bank etc. Verder heb ik de " antikwijl/slurp" doek bij besteld die over de achterbank kan waar ze bij mij altijd zo lekker op leunen en een echte aanrader is de bumper flap..deze zit met klitten band aan de binnenhoes (dus je hoeft hem niet te gebruiken) en die klap je uit over je bumper als je iets moet laden of wanneer de honden uit de auto moeten..
Het scheelt mij echt heel veel beschadiging en krassen.
Er zitten, als je goed per automodel besteld, zelfs flapjes die je in je eventuele bakjes in de kofferbak duwt/vouw. wij hebben zwart bekleding en witte honden dus dat is niet de meest ideale combi..als ik nu heel soms de hoes eruit haal voor schoonmaakbeurt of zo..geen haar, geen vuil etc.

De hoes is volgens mij echt wel 100% vochtvast maar als er vlees echt heel erg gelekt heeft maak ik het wel meteen droog en doe ik er ff een sopje door..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door