Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3227105
Vandaag is het twee jaar geleden dat Joep een hernia kreeg. We zijn van heel ver gekomen en ook al loopt Joep nog altijd alsof hij elke avond teveel gedronken heeft, hij komt nog overal en geniet van wat het leven hem nog te bieden heeft.

Natuurlijk merken we dat zijn leeftijd gaat tellen en alles wat minder wordt, maar zolang hij het leven leeft is het goed. En heeft hij geen zin om zelf te lopen, nou dan rijden we hem (waarvan akte). En rijden terwijl hij zelf lopen wil, dat lukt dus niet. Joep wiebelt net zolang totdat hij eruit gelaten wordt. In de plassen liggen en/of in de modder kan hij nog geweldig goed!

Eddie en ik hopen dat Joep nog een poosje blijft genieten van ons en Joris. Zijn commanderen (dat kan Joep geweldig goed) nemen we met liefde op de koop toe.

:smitten:

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3227107
:smitten: :smitten:

Zo fijn dat al jullie goede zorgen en doorzettingsvermogen hebben geleid tot waar jullie nu zijn. Dat geldt niet alleen voor de tweebeners maar natuurlijk ook voor de vierbeners :-*
Want als Joep niet had gewild dan waren jullie nooit tot hier gekomen ;D
#3227129
Ik ben toch echt meer van de grotere honden, maar ik vind Joep toch zo'n guitig koppie hebben! Hij straalt ook echt die vastberadenheid uit.
Jullie gaan ongetwijfeld nog van elkaar genieten, hopelijk nog heel lang!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3227132
constance.blokzijl schreef:Ik ben toch echt meer van de grotere honden, maar ik vind Joep toch zo'n guitig koppie hebben! Hij straalt ook echt die vastberadenheid uit.
Jullie gaan ongetwijfeld nog van elkaar genieten, hopelijk nog heel lang!
Er is geen groter ego dan dat van Joep..... Lijf is niet meer 100% maar de rest is onveranderd. Zelfverzekerd tot en met.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3227211
Lizzy schreef::smitten:

Ik hoop dat je nog heel lang van het mannetje mag genieten :-*
Dat hopen wij ook Liz..., vooral dat hij nog heel lang geniet. Daar gaat het tenslotte om. :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3227212
Cathelijn schreef:Dat hij jullie nog maar lang mag commanderen :D
Ik ben vast nog niet verlost (gelukkig). Vanmorgen deed ik ook weer iets verkeerd...., nou vertel mij nooit meer dat honden niet kunnen praten. Niet met woorden dat klopt, maar wel met hun gezichtjes..... ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door