Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3224675
He ja, we zijn ook serieus! :biggrin2:

Gaat goehoed! 2,5 maand terug een 'Domme Blonde' gebrouwen, blond bier van 7%. En nu zit er een 'Wittegij't' in het vat, een witbier van ik denk 5%, maar dat kan ik pas berekenen als ie is uit gegist.

Volgens mij is er pas in Belgie ook juist een vrouw benoemd als meest bier huppeldepup achtig iemand van 2016. Vroeger was het gewoon een huishoudelijke taak :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3224676
eelke schreef:He ja, we zijn ook serieus! :biggrin2:

Gaat goehoed! 2,5 maand terug een 'Domme Blonde' gebrouwen, blond bier van 7%. En nu zit er een 'Wittegij't' in het vat, een witbier van ik denk 5%, maar dat kan ik pas berekenen als ie is uit gegist.

Volgens mij is er pas in Belgie ook juist een vrouw benoemd als meest bier huppeldepup achtig iemand van 2016. Vroeger was het gewoon een huishoudelijke taak :biggrin2:

Ohjee, het zoveelste bewijs dat ik geen goede huisvrouw ben. :P :biggrin2:

Ik ben niet zo'n bierdrinker. Hoewel, sommige speciaalbiertjes vind ik vaak wel lekker. Vroegâh, in Rotjeknor gingen we wel eens naar een café met allen maar Belgische bieren. Lekker! :)
Door eelke
#3224679
Ik vind het prima hoor, brouw ik het bier, poetst meneer de badkamer :biggrin2:

Gewoon pils drink ik inderdaad niet veel meer. Hoogstens bij een concert of verjaardag van niet fanatieke bierdrinkers. Ik zit nu aan de 396 verschillende bieren op untappt ::)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3224682
eelke schreef:Ik vind het prima hoor, brouw ik het bier, poetst meneer de badkamer :biggrin2:

Gewoon pils drink ik inderdaad niet veel meer. Hoogstens bij een concert of verjaardag van niet fanatieke bierdrinkers. Ik zit nu aan de 396 verschillende bieren op untappt ::)



Moest ff googelen hoor, maar ik ben weer helemaal bij! ;)

Hier op feesten en partijen voornamelijk Grolsch. Maar dat vind ik net zo niet lekker als Heineken. :D
De laatste keer dat ik dat dronk was nadat we klaar waren met hooien, bij de overburen. Verschrikkelijk warm, vies en stoffig maar als de baaltjes boven liggen is een pilsje wel lekker. ;)
Door Mandarijn
#3224706
eelke schreef:Ik vind het prima hoor, brouw ik het bier, poetst meneer de badkamer :biggrin2:

Gewoon pils drink ik inderdaad niet veel meer. Hoogstens bij een concert of verjaardag van niet fanatieke bierdrinkers. Ik zit nu aan de 396 verschillende bieren op untappt ::)
Ja de gewone pils........

Dat is maar gewoontjes :biggrin2:

En door jou Eelke zit ik al op 343 verschillende bieren op untappt :biggrin2:
Door eelke
#3224745
Mandarijn schreef:Ja de gewone pils........

Dat is maar gewoontjes :biggrin2:

En door jou Eelke zit ik al op 343 verschillende bieren op untappt :biggrin2:
Ja jij gaat hard! Waar koop jij eigenlijk je bieren?
Door Mandarijn
#3224803
eelke schreef:Ja jij gaat hard! Waar koop jij eigenlijk je bieren?
Nou hard... elke maand een bierproeverij in de stad met 6 à 7 bieren. Dan gaat het hard :biggrin2:


Mijn bier haal ik in België bij de Kuva in Ophoven en bij de Prik&Tik in Molenbeersel.
Heel soms bij de Bierproeverijboutique in Weert. Maar die heeft nog niet zo heel veel. Die is pas enkele maanden open.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door