Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3226518
Gewoon omdat onze ouwe eigenwijze beer nog steeds eigenwijs en lief en leuk en geweldig etc. is!!! :smitten:
Al 12 jaar en 3 maandjes is hij alweer, voor een newfy echt wel hoogbejaard. Plezier heeft ie nog wel.



Nou toch niet maar een koekie

Die blije kop :biggrin2:

ALs ze me roept kan ik wel nog hard de andere kant op lopen :biggrin2:
Afbeelding
Oren doen het nog wel goed als ie wil dan

even wat aquatherapie in het euh ja weiland?


Zal toch maar eens terugkomen maar ::)
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3226555
;D die staart van hem als hij loopt. En wat een lieve snoet heeft hij, die zou je zo de hele dag willen knuffen.
Door smulpaap
#3226598
:biggrin2: Tja zolang de ""harde schijf "" (lekker doen waar ik zin in heb ) nog zo goed werkt ... dan gaat het vast goed :-*
En alles gewoon lekker rustig aan opa :cool:

Bij ons in de buurt was ook een Newf die is 12 geworden
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3226728
Jaa opa beer is nog steeds zijn leuke eigenwijze ik. Goed hij gaat wel snel achteruit lichamelijk. Hij hijgt gelijk zwaar bij inspanning, spieren zijn grotendeels verdwenen. Maar ja dat hoort er helaas bij. Maar fun heeft ie wel nog!
Extreme schreef:;D die staart van hem als hij loopt. En wat een lieve snoet heeft hij, die zou je zo de hele dag willen knuffen.
Die staart gebruikt ie tegenwoordig ook voor zijn evenwicht. Handig zo'n ding :biggrin2:
En knuffelen bepaalt hij altijd wanneer, ook alleen wanneer meneer daar zin in heeft, dat moet dan ook vol overgave! Je mag ook niet eerder stoppen dan dat hij het genoeg vindt. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door