Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door cj
#3225942
Je krijgt van mij een dik compliment, voor je eerlijkheid, je inzet voor je dieren. Het omgaan met je depressie, het omgaan met een ziek paard wat ook nog verschrikkelijke gevolgen heeft voor je man, het vreselijk weer wat jullie treft met alle gevolgen.
En wat schetst dan mijn verbazing; ondanks alle ellende sta je klaar met adviezen, heb je een luisterend oor en heel belangrijk je hebt humor.
Compliment!
Saskia
Gebruikersavatar
Door Hope
#3225944
Wat lief! Dat doet me nu echt even goed, dank je wel!
:-* :-* :-*
Door millyckk
#3225948
cj schreef:Je krijgt van mij een dik compliment, voor je eerlijkheid, je inzet voor je dieren. Het omgaan met je depressie, het omgaan met een ziek paard wat ook nog verschrikkelijke gevolgen heeft voor je man, het vreselijk weer wat jullie treft met alle gevolgen.
En wat schetst dan mijn verbazing; ondanks alle ellende sta je klaar met adviezen, heb je een luisterend oor en heel belangrijk je hebt humor.
Compliment!
Saskia
Daar ben ik het hartgrondig mee eens... en ik wil er graag het begrip "zuiver" aan toevoegen :-*
Door Anne in Zweden
#3225950
cj schreef:Je krijgt van mij een dik compliment, voor je eerlijkheid, je inzet voor je dieren. Het omgaan met je depressie, het omgaan met een ziek paard wat ook nog verschrikkelijke gevolgen heeft voor je man, het vreselijk weer wat jullie treft met alle gevolgen.
En wat schetst dan mijn verbazing; ondanks alle ellende sta je klaar met adviezen, heb je een luisterend oor en heel belangrijk je hebt humor.
Compliment!
Saskia
Helemaal mee eens. Als ik zie door wat voor kleinigheden ik mezelf al uit het veld laat slaan, waar ik me allemaal zielig om voel... en als ik dan zie hoe Marloes zich door alle tegenslagen heen slaat, die van een heeeeeel andere categorie zijn dan mijn pijntjes, dan kan ik alleen maar bewondering hebben voor je doorzettingsvermogen, Marloes, en voor het feit dat je ondanks alles je dieren op de eerste plaats zet. En dat je daarnaast ook nog aardig blijft.

Nu alleen nog een fatsoenlijke slaapplaats voor je katten leren maken. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3225961
Oooh ik krijg er gewoon tranen van in mijn ogen. Zo lief!
Dank jullie wel! :-* :-* :-*
Anne in Duitsland schreef:Helemaal mee eens. Als ik zie door wat voor kleinigheden ik mezelf al uit het veld laat slaan, waar ik me allemaal zielig om voel... en als ik dan zie hoe Marloes zich door alle tegenslagen heen slaat, die van een heeeeeel andere categorie zijn dan mijn pijntjes, dan kan ik alleen maar bewondering hebben voor je doorzettingsvermogen, Marloes, en voor het feit dat je ondanks alles je dieren op de eerste plaats zet. En dat je daarnaast ook nog aardig blijft.

Nu alleen nog een fatsoenlijke slaapplaats voor je katten leren maken. :biggrin2:
Ooh ik ben echt niet altijd aardig hoor. Maar ach, we hebben allemaal wel eens een rotbui, toch? Over het algemeen blijven we gewoon lachen.
En die dieren op de eerste plek? Ze maken mij zo intens blij, allemaal. Zelfs de katten die mijn luxe slaapplaats nog geen blik waardig vinden. Ze toveren dan echt weer een grote lach op mijn gezicht. Ga je nieuwsgierig kijken waar ze zijn, vind je een lege slaapplaats en een volle oud-papier-doos ;D
Briljant!

En jullie helpen ook allemaal, met jullie hulp (rond de medicatie bijvoorbeeld) en jullie berichtjes en grapjes.

:-*
Door Tibbies
#3226019
Ik sluit mij ook aan bij al het eerder gezegde.

Marloes je bent een TOPPER!
Door jasmijn
#3226024
Van iemand met ook veel opstakels op de weg kan ik alleen maar zeggen dat ik je een voorbeeld vind :cool:
Door Borke
#3226095
Ik sluit me volmondig bij de vorige sprekers aan!
Diep respect Marloes voor jouw doorzettingsvermogen en interesse in anderen.
Heel bijzonder voor iemand met een depressie in combinatie met andere gezondheidsproblemen.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3226110
Niet om te slijmen hoor, maar ik ben het helemaal met mijn voorgangers eens! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door