Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door smulpaap
#3225727
Bij Amber gaat de leeftijd zo zoetjes aan ook een rol spelen . Amber is nu 10 jaar en 9 maanden oud .
Vorig jaar heb ik gans karkas al geschrapt , dat verdroeg ze niet meer . Amber spuugt nooit maar na gans was het bingo .
Nu heeft ze het met eend inmiddels ook . Nooit diarree , maar dat gaat ook niet goed meer .
Ik had altijd de bio eenden voor haar , maar ook deze worden blijkbaar te vet en te zwaar op de maag .
Het was me al een aantal keren opgevallen , en nu een paar dagen geleden dus weer
Onrust , kwijlen , diarree . Zielig voor het meiske . En dus maar schrappen .

Ik merkte het met de andere twee oudjes ook indertijd . Toen ze eenmaal 10 + werden kregen ze er ook moeite mee .
Tessa eet nog wel steeds kvv -eend en dat gaat tot nu toe nog wel goed
Gebruikersavatar
Door mizzsylver
#3225756
ik merk het hier ook, de fazantkarkassen vind ze heerlijk maar na een uur komt het weer retour. Ze krijgt al minder bot, dat ging ook niet meer.
Vind het wel confronterend, ze is dan wel 10 maar nog zo fit, en aan dit soort dingen merk je dan dat ze toch ouder worden.
Door smulpaap
#3225780
constance.blokzijl schreef:Arm meisje.... Ouder worden is toch nooit zo heel leuk.
Gelukkig blijven er genoeg diertjes over waar ze nog lekker van kan smullen!
Oh jawel hoor , er is nog keuze genoeg . En dat gaat goed
Door smulpaap
#3225781
mizzsylver schreef:ik merk het hier ook, de fazantkarkassen vind ze heerlijk maar na een uur komt het weer retour. Ze krijgt al minder bot, dat ging ook niet meer.
Vind het wel confronterend, ze is dan wel 10 maar nog zo fit, en aan dit soort dingen merk je dan dat ze toch ouder worden.
Ah dus jij hebt het met fazant . Ja jammer als ze het dan juist zo lekker vinden
En ja hoor het zijn idd de kleine dingen waaraan je merkt dat ze wat ouder worden
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door