Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3225549
Help ::)

Ik zou graag met pupsel willen wandelen / spelen met sociale pupvriendelijke honden. Ik kan alleen niet naar NL rijden met hem, want hij heeft nog geen rabiës enting gehad. Dus ben ik op zoek naar iemand die hier in Duitsland wil komen wandelen / spelen.

Is er iemand die wel een rondje Duitsland zou willen doen? Ik woon dicht bij de grens, omgeving Ter Apel / Stadskanaal / Winschoten / Klazienaveen.

Hier in de buurt alleen maar idiote aso-honden met zeer onwetende baasjes, dus dat is wat mij betreft geen optie.

Hoop dat er baasjes en hondjes zijn die daar zin in hebben!
#3225563
Hanny schreef:Is er bij jou in de omgeving niet een bruikbare hondenschool? Kan een goed idee zijn.
Of moet hij dan zijn rabiësenting eerst hebben? Dat zal wel, denk ik zo maar.

Hanny
Er is een hondenschool, die heb ik al gemaild vandaag. Dat is in Duitsland, dus daarvoor is geen rabiës enting nodig. Maar hoe meer verschillende honden hoe beter denk ik zo.

BP-ers uit Duitsland hoeven natuurlijk geen geënte hond te hebben hè! ;)
#3225577
-Annemarie- schreef:Moyra's rabies is geldig t/m maart 2017. En we zijn nog geen enkele keer de grens over geweest. ::)
Ze is heel sociaal, kan goed wandelen. ;D
Pups worden over het algemeen straal genegeerd want niet interessant. Ik verwacht dan ook niet dat ze gaat spelen. Dus of jullie er zo veel aan hebben? :-\
Ik zou het wel willen proberen hoor. Kan hij mooi leren dat er ook honden bestaan die niet willen spelen :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door