Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#3225419
Het gaat heel goed met onze pup en het barfen. Het deel van de maaltijd waar ik van tevoren slapeloze nachten van had, vleesbot, eet ze ook heel goed. Het eerste kippennekje gleed zo naar binnen en ik was al de plaats aan het bepalen om heimlich toe te passen ;D maar nadat ik het vastgehouden had en ze doorhad dat ze goed moet kauwen gaat het super.

Wat ze nu af en toe doet is een deel van het vleesbot wat ze niet op kan begraven. En 's avonds na het laatste plasje had ze het weer opgegraven en opgepeuzeld. Nu heeft ze straks weer een stukje konijn begraven maar ik vraag me af of het niet slecht is om met zand eraan weer op te eten? Moet ik het afspoelen...? Of zorgen dat ze het niet begraaft, afpakken en later nog een keer aanbieden?

Ik wil wel graag dat ze haar daghoeveelheid opeet omdat ik vind dat ze wel ietsje dikker mag zijn. Een visje en gepureerde groenten lust ze helaas niet.
#3225425
Fleurelot schreef:Het gaat heel goed met onze pup en het barfen. Het deel van de maaltijd waar ik van tevoren slapeloze nachten van had, vleesbot, eet ze ook heel goed. Het eerste kippennekje gleed zo naar binnen en ik was al de plaats aan het bepalen om heimlich toe te passen ;D maar nadat ik het vastgehouden had en ze doorhad dat ze goed moet kauwen gaat het super.

Wat ze nu af en toe doet is een deel van het vleesbot wat ze niet op kan begraven. En 's avonds na het laatste plasje had ze het weer opgegraven en opgepeuzeld. Nu heeft ze straks weer een stukje konijn begraven maar ik vraag me af of het niet slecht is om met zand eraan weer op te eten? Moet ik het afspoelen...? Of zorgen dat ze het niet begraaft, afpakken en later nog een keer aanbieden?

Ik wil wel graag dat ze haar daghoeveelheid opeet omdat ik vind dat ze wel ietsje dikker mag zijn. Een visje en gepureerde groenten lust ze helaas niet.

Ik zou het gewoon niet willen. Vlees begraven in mijn tuin, brrr. Dat vind ik geen fris idee.
Dus persoonlijk zou ik kleinere maaltijden aanbieden en dan vaker per dag.
#3225435
Fleurelot schreef:Het gaat heel goed met onze pup en het barfen. Het deel van de maaltijd waar ik van tevoren slapeloze nachten van had, vleesbot, eet ze ook heel goed. Het eerste kippennekje gleed zo naar binnen en ik was al de plaats aan het bepalen om heimlich toe te passen ;D maar nadat ik het vastgehouden had en ze doorhad dat ze goed moet kauwen gaat het super.

Wat ze nu af en toe doet is een deel van het vleesbot wat ze niet op kan begraven. En 's avonds na het laatste plasje had ze het weer opgegraven en opgepeuzeld. Nu heeft ze straks weer een stukje konijn begraven maar ik vraag me af of het niet slecht is om met zand eraan weer op te eten? Moet ik het afspoelen...? Of zorgen dat ze het niet begraaft, afpakken en later nog een keer aanbieden?

Ik wil wel graag dat ze haar daghoeveelheid opeet omdat ik vind dat ze wel ietsje dikker mag zijn. Een visje en gepureerde groenten lust ze helaas niet.
Zodra ze wil gaan begraven het stukje vlees afnemen en in de koeling leggen. Heb ik ook gedaan en Scott snapt inmiddels dat hij t dan later op de dag alsnog krijgt dus als het nu eens teveel is dan laat hij t gewoon liggen.
#3225594
Bedankt, ik zorg dat ze het niet meer kan begraven en dan geef ik het later nog wel een keer.
Ik vind het idee van vlees overal in de tuin ook niet zo prettig, al ziet het er wel schattig uit als ze er zo fanatiek mee bezig is.
#3225663
Lizzy schreef:Mijn pups deden dit ook. Het is wel puur natuur. Maar ik begrijp dat je het niet hebben wilt. Binnen eten geven, deur dicht :biggrin2:
Moet je alleen oppassen dat ie het niet begraaft in de speelgoed of oud papier bak
Dat gebeurde hier ::)
#3225712
Hope schreef:;D ;D ;D ;D

Wat ben ik toch weer blij met mijn lab.
Die ging gewoon bovenop zijn vlees liggen slapen ::)
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
En waar ging ie slapen ? Binnen of buiten ?

Noa van ons probeerde als ze de kans kreeg altijd iets mee naar binnen te smokkelen
Dat stond de freule het kleed op haar bed heerlijk te bevuilen en plofte neer om te gaan pitten
#3225714
smulpaap schreef::biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
En waar ging ie slapen ? Binnen of buiten ?

Noa van ons probeerde als ze de kans kreeg altijd iets mee naar binnen te smokkelen
Dat stond de freule het kleed op haar bed heerlijk te bevuilen en plofte neer om te gaan pitten
Gewoon daar waar zijn etensbak stond.
Vlees eruit, naast de bak leggen, eten wat je opkan en als je vol zit stort je er gewoon op neer ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door