Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pluk
#3225139
Een jaar of 8 geleden heb ik schoenen gekocht. 1x misschien 2x aangehad en toen zijn ze achterin de kast beland
vorige week kwam ik ze weer tegen en heb ik ze een uurtje aangehad met speuren
ik wist ineens weer waarom ik ze nooit meer heb gedragen...
naar mijn smaak zijn ze te stug en te warm

Maar... Misschien kan ik er hier iemand blij mee maken, anders gaan ze volgende week in de kledingcontainer.

Het gaat om deze schoenen in maat 39.

Afbeelding

http://www.aku.it/en/product/catalogo_e ... ra_en.html
Gebruikersavatar
Door pluk
#3225145
Lizzy schreef:Neeeeeej, niet in de kleding container! Ze zijn prachtig! Ik heb al wandelschoenen (maar zou ze stiekem best willen hebben als niemand anders ze wil).
Ik denk zomaar dat iedereen hier al wandelschoenen heeft ;)
Je mag ze hebben hoor
Jij woont in Zoetermeer toch? Ik werk er (Rokkeveen), volgens mij is er dan best wat te regelen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3225158
Oooh ik zou ze wel graag willen!

Dan zou ik eindelijk eens nette schoenen hebben waar ik geen last krijg van mijn enkels (moeten hoog zijn) die ik dan schoon kan houden. Mijn andere schoenen loop ik altijd mee in de stal haha.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3225171
Hope schreef:Oooh ik zou ze wel graag willen!

Dan zou ik eindelijk eens nette schoenen hebben waar ik geen last krijg van mijn enkels (moeten hoog zijn) die ik dan schoon kan houden. Mijn andere schoenen loop ik altijd mee in de stal haha.
Je bent Nr 3 :)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3225283
Lizzy schreef:Ik ga heul egoïstisch wezen :-[ . Ik was eerst (hahahaha) en ik wil ze graag hebben :-[
Dat is het voordeel van je eigen forum hebben, dit soort berichtjes zie je dan het eerst :biggrin2:

Veel plezier ermee! :-*
Gebruikersavatar
Door pluk
#3225304
Vind dit zo leuk ;D
ik heb echt getwijfeld of ik ze niet direct in de container zou mikken
en nu wil iedereen ze hebben :D

Ik heb ook nog heel leuke pumps staan waar ik niet op kan lopen...Zo maar eens een foto maken :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door