Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3225220
Afbeelding

Kijk dan! Er stond vanavond kip op het menu. Liza moet dat gewoon niet, maar aangezien ze voor diva-gedrag bij mij aan het verkeerde adres is, heb ik het haar gevoerd. Anders loopt ze morgenochtend om 6u weer te krijsen omdat ze honger heeft. :biggrin2: Dat voeren gaat trouwens vrij makkelijk hoor, ze mauwt en klaagt wel (hard), maar ik kan haar met een hand vasthouden en met de andere de kvv-balletjes in de bek leggen, waarna ze het al klagend opeet.



Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
#3225292
Hope schreef:Volgens mij heb ik labradorkatten. Of Nelson heeft ze gewoon goed opgevoed.
Hier klagen ze nooit. Wild, vis, kip, maakt allemaal geen snars uit.
Als het eruit ziet als eten, is het eten en gaat het op.
Ik had ook 2 van zulke katten, 1 van de 2 was dus danig gevaarlijk voor je vingers dat ik hem in de bens opsloot en dan het vlees op de kooi gooiden.
Zeker met prooi was je in groot gevaar :nerves:

ze jatte alles wat los en vast zat en toen 1 van de 2 had geleerd hoe je de vriezer open krijgt gingen ze er een keer met een kilo bevroren pens vandoor :o
Ze waren bijde gek op pens ::)

God wat mis ik die katten, haku is verschrikkelijk met eten :-\
Echt een mega miep en moet ik echt op zijn eten wijzen want eten is eingelijk geen bal aan tenzij het groenten is ::)
#3225314
Hier 1 klikokat en 2 die wel eens mutsen met eten. Vorige lading parelhoen was mjam....nu halen ze hun neus er voor op en moet er mousse doorheen voor ze 't vreten ::)
Katten moeten meestal wel een keertje (of meer keertjes) moeilijk doen :P
Wat grappig dat Liza wel protesteert meer het wel opvreet ;D
Door Lil
#3225324
Ach de arme kat! Zo ga je toch niet met katten om....

(Ik liet Scooby gewoon vasten hahaha, zij sliep elders dus ik hoorde het honger gejammer niet). Whiskey was rampzalig: pepertjes, mosterd en dergelijke allemaal eetbaar. Papier moest ook goed bekeken worden of daar niets lekkers in had gezeten, want dan moest je het papier mee opeten... Plastic spuugde ze goddank weer uit.


Haku is gewoon vegetariër, accepteer dat nou toch je weet toch dat vlees slecht is voor hondjes ;)
#3225356
constance.blokzijl schreef:Haha, prinsesje wordt dus gewoon gevoerd!
Ach een echte prinses hoor af en toe een beetje diva te zijn Afbeelding
Ja joh, het gekke is dat als ik een kippenrug of (zou ik het hebben) konijnkarkas neerleg, ze dit binnen no-time wegwerkt. Sneller dan Scooby die de helft meer weegt en veel grotere kaken heeft.
- pien - schreef:Hier 1 klikokat en 2 die wel eens mutsen met eten. Vorige lading parelhoen was mjam....nu halen ze hun neus er voor op en moet er mousse doorheen voor ze 't vreten ::)
Katten moeten meestal wel een keertje (of meer keertjes) moeilijk doen Afbeelding
Wat grappig dat Liza wel protesteert meer het wel opvreet ;D
Ja joh, de wereld vergaat als je haar hoort, maar ze bijt me niet ofzo, hooguit probeert ze te vluchten als ik haar los laat.


Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door