Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3224560
Ik schreef het van de week aan een kennis in een berichtje: Eigenlijk hè zou iedereen een teckel moeten opvoeden! Dan leer je wel dat je een ander wezen je wil niet op kunt leggen.....

En dan neem ik ook nog het woord opvoeden in mijn mond!! En eerlijk is eerlijk, onze jongens zijn echt goed opgevoed en luisteren keurig. Maar als ze iets niet willen, doen ze het ook vast niet!! Tenminste.... Joep laat. zich niet overreden als hij er het nut niet van inziet. En dat levert geweldige plaatjes op.

"Joep, kijk eens!"

Afbeelding

Je hoort hem gewoon: "Doe 'k niet!!!!" zeggen......

En dan kan ik bidden en smeken, maar hij doet het niet!

Afbeelding

En dat is nou precies waarom ik zo dol op teckels ben..... Ik ben precies zo. ;D
Door eelke
#3224576
Ohh dan moet ik jullie teleurstellen! Mijn Oepsefloepsje kijkt áltijd als ik zijn naam roep, om er toch zeker van te zijn dat ik hem misschien wel roep om een snoepje te geven.

Maar die is in andere dingen weer stronteigenwijs, zoals in het structureel aan de verkeerde kant van een lantaarnpaal lopen, en het absoluut niet op zij gaan als ik (of Gijs) ::) eerder een deur door willen, tot aan het met zijn kop ergens tussengeplet zitten toe. Maar blijven staan zal ie!

Dus het ras heeft denk ik ook wat in te brengen op de naam :smitten:
Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#3224603
Ja ja, ze zeggen niet voor niets: zo eigenwijs als een teckel :biggrin2:
Imbo en lajos konden er ook wat van. Wilde ik een foto maken van Imbo draaide hij net als Joep zijn kop weg, Lajos die was gek op foto's maken en stak iedere keer zijn kop voor de lens als ik mijn fototoestel pakte, dat gaf ook hele mooie plaatjes :D
Door Anne in Zweden
#3224606
Het is vooral zo leuk omdat je gewoon ZIET wat ze denken. "Ik doe 't niet. Ik doe 't echt niet." Ze denken dat ze ons te slim af zijn maar beseffen niet dat wij ze allang in de smiezen hebben. Heerlijk! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3224619
Als het op poseren aankomt, dan spelen Oscar zijn teckelgenen ook opeens heel erg op hoor ;D . Dat hoofd van Joep, je ziet het hem echt denken ja!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3224626
Ik kan Joep echt lezen..., dat is heel geweldig moet ik eerlijk zeggen. Soms ook wel lastig..., zie heus wel dat ie af en toe denkt donder op of trut.... ::) :biggrin2:

Of als we hem op de bank leggen terwijl hij de stoel bedoelt.... Echt ik zal proberen of ik dat een keer kan filmen.... Dan kijkt hij ons aan en denkt: Zijn jullie nou zoooo stom???
Door smulpaap
#3224634
Herkenbaar hoor :biggrin2:
Hier dan wel geen Teckel maar een E.B
Wij zeggen altijd ... een hond heeft een baas , een E.B heeft personeel
En ja , ik weet ook precies hoe laat het is als mevrouw weer eens bepaalde gedachten heeft ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door