Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3224037
Verd*mme >:( sommige mensen

Net op de fiets naar de super om groenten te halen voor de soos , er komt een vent aan met een JRT aan de lange lijn . En die Jack viel behoorlijk uit naar een Yorkie
Yorkie werd uitgelaten door een ventje van een jaar of vijf , ook aan de roller . Het kleine manneke schrok zich kapot van die Jack Russell , en verloor de lange lijn
Yorkie zette het op een rennen , de vent met de Russell liep gewoon door :-X
Dus .. dan bereik je het kookpunt . Wat nu ? Eerst even goed gekeken waar de York ongeveer heenging . me toen maar bekommert om het kleine ventje wat natuurlijk helemaal in paniek was ... huilen ..... en ik had zoiets van dat kind moet niet in blinde paniek gaan zoeken naar zijn hondje (verkeer ) Gevraagd waar hij woonde ... Er kwam gelukkig nog een mevrouw aan . Snel verteld wat er gaande was . Mevrouw zou zich bekommeren om het kleine ventje en hem naar huis brengen
Ik op de fiets gestapt , en de York zoeken . Uiteindelijk de York gevonden en na een tijdje kreeg ik de York bij me , trilde als een rietje natuurlijk
Naar het adres gegaan waar het kind woont . Er was alleen een zusje thuis van een jaar of acht . Hoe laat komt papa of mama ?
Weet ik niet mevrouw , Nou deze mevrouw gaat vanavond nog maar eens langs om te vertellen wat er is gebeurt ::)
De York had verder geen verwondingen , en nu was het een JRT . Maar dit had ook anders af kunnen lopen
Er lopen hier meer lieden met honden rond die het niet zo nauw nemen
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3224048
Tja, er kan dan zoveel gebeuren want York had ook aangereden kunnen worden door een auto en da bezoek nodig hebben gehad (los van mogelijke bijtincidenten)...

En hoeveel verdriet zou zo'n jochie wel niet hebben wanneer de York het niet had overleefd? :-X
Ook geen idee of het jochie wel met de hond mocht wandelen zonder ouders of dat hij dat zelf heeft bedacht?
Vind het wel vreemd dat de zus niet wist te vertellen hoe laat ouders terug zouden komen :-\
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3224056
Tjonge, wat heb je er toch mensen tussen zitten!
Vervelend zeg. Maar goed van je dat je geholpen hebt!!

Wat doen twee van die kleine kinderen alleen thuis?

Waardeloos van de eigenaar van die JRT! Je hond valt uit en je doet niks, kindje in paniek en je doet niks, hondje rent weg en je doet niks... Vreemd.
Door frodo quin
#3224061
Wauw wel een hele hoop onverantwoorde zaken bij elkaar >:( Gelukkig kwam jij net langs en is het allemaal goed afgelopen.
Door smulpaap
#3224143
Ik ben er geweest . En de aap kwam uit de mouw . Voordat ik kwam was de mevrouw die ik had aangesproken en mij had gezegd het jochie naar huis te brengen natuurlijk al aan de deur geweest . Dus het zusje had zoiets van oh jee , nog een mevrouw . ::)

Nu , het gezin was net verhuisd . En de heer des huizes had tijdens het klussen een ongelukje gekregen .
Hij kon zelf geen auto meer rijden , dus zijn vrouw moest mee . Geen familie in de buurt
Nog wel aangebeld bij buren , maar daar was niemand thuis .
Die zijn dus samen weggegaan en hadden de kids thuis gelaten
En het kleine jochie was dus maar met het hondje gaan wandelen
Wat hij normaliter dus niet mag zeiden de ouders
Ze waren er best van geschrokken toen ik vertelde wat er was gebeurt
En ze bedankten me dan ook voor mijn hulp
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3224169
Oftewel een OSVO (ongelukkige samenloop van omstandigheden).

Wel heel fijn dat de ouders positief reageerden! :-*
Door Lil
#3224180
Tja sh*t happend en daar doe je niets aan. Maar wat ongelooflijk fijn dat jij er was! Super gedaan! :-*
Door eelke
#3224185
Maarre, moesten die kinderen niet gewoon naar school dan op maandagmiddag?

Zou ze nog niet alleen thuis laten op die leeftijd. Mee naar het ziekenhuis lijkt me toch een beter plan.
Door smulpaap
#3224194
eelke schreef:Maarre, moesten die kinderen niet gewoon naar school dan op maandagmiddag?

Zou ze nog niet alleen thuis laten op die leeftijd. Mee naar het ziekenhuis lijkt me toch een beter plan.
Over school heb ik het verder niet gehad met die ouders .
En nee , als dat mijn kids waren geweest dan had ik ze meegenomen naar het z-huis
Je bent in een z-huis ook niet even snel klaar . Maar ja , mensen doen blijkbaar gekke dingen in paniek
Door Lil
#3224267
Als ik dat kind was geweest hadden mijn ouders mij veel beter alleen thuis kunnen laten dan mee kunnen nemen naar het ziekenhuis!
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3224283
Het verklaard wel het een en ander.
Persoonlijk had ik mijn kinderen meegenomen naar het ziekenhuis. Maar ja.
Het is ook erg vervelend als je net verhuist bent en nog niemand kent.

Het zal ze vast niet nogeens overkomen. ;)

Goed dat je zo geholpen hebt!!

Hoe is het met het ventje trouwens? Heeft hij er nog schrik van of is hij alles alweer vergeten?
Door Anne in Zweden
#3224284
Hè, liever zo'n verhaal waarin alles een ongelukkige samenloop van omstandigheden blijkt te zijn, dan een verhaal over ouders die te beroerd zijn zich om hun kinderen (en dus ook hun hond) te bekommeren. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Goed dat je je zo hebt ingezet!
Door smulpaap
#3224293
Nou , wat ik al eerder schreef . Beide kinderen hadden zoiets van oh alweer een mevrouw , en ik kwam zelfs twee keer . :biggrin2:
Eerst om de York terug te brengen , ik had de kids toen maar niet gezegd dat ik weer terug zou komen
Maar het kleine manneke was er toch wel van geschrokken , en had ook tegen pap en mam gezegd , gelukkig dat die twee vrouwen mij hielpen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door