Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3223949
Wie heeft er eentje? Is het handig? Wat kun je er allemaal mee? Kun je hem ook anders dragen dan om je pols? Welke heb je?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3224004
hannabelgje schreef:Wie heeft er eentje? Is het handig? Wat kun je er allemaal mee? Kun je hem ook anders dragen dan om je pols? Welke heb je?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk


Ik ben begonnen met een Jawbone: https://jawbone.com/ en heb nu een Misfit: http://misfit.com/
Wat een namen hè! ;D
Jawbone was het eerste cadeautje dat ik voor mijzelf kocht toen ik weer een baan had. ;)

Ik had wel het eerste model, want al een tijdje geleden, die is er nu denk ik niet meer. Helaas hield die van mij elke keer na een paar maanden mee op. Overbelast? :biggrin2:
Dikke duim voor Coolblue: ik kreeg drie keer zonder problemen een nieuwe maar toen was ik het wel zat. Heb het volledige aankoopbedrag terug gekregen en met wat bijbetalen een Misfit uitgezocht.
Door hannabelgje
#3224007
-Annemarie- schreef:

Ik ben begonnen met een Jawbone: https://jawbone.com/ en heb nu een Misfit: http://misfit.com/
Wat een namen hè! ;D
Jawbone was het eerste cadeautje dat ik voor mijzelf kocht toen ik weer een baan had. ;)

Ik had wel het eerste model, want al een tijdje geleden, die is er nu denk ik niet meer. Helaas hield die van mij elke keer na een paar maanden mee op. Overbelast? :biggrin2:
Dikke duim voor Coolblue: ik kreeg drie keer zonder problemen een nieuwe maar toen was ik het wel zat. Heb het volledige aankoopbedrag terug gekregen en met wat bijbetalen een Misfit uitgezocht.
En hoe bevalt de misfit? Wat kan ie allemaal?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3224008
Afbeelding

In Feb. kreeg ik last van mijn voet, dit is de laatste maand dat ik hem droeg. Daarna werd het te deprimerend. :-X

Ik vind het leuk om te kunnen zien hoeveel ik gelopen heb. Slaap houdt hij ook bij.
Gewicht doe ik niet, maar als je dat wil kan je ook alle maaltijden invoeren en calorieën tellen.

Jawbone droeg ik om de pols, als een soort armband. Misfit kan je op veel verschillende manieren dragen. Ik clip 'em meestal aan m'n kleding, op een onzichtbare plaats. Of beter nog: stop in een broekzak.
De clip is magnetisch, die wil nog wel eens ergens aan blijven plakken.
Een boodschappenkarretje in Oostenrijk bijvoorbeeld. ::) Terug van de supermarkt ontdekte ik dat 'ie weg was. Hele caravan doorgezocht, niets gevonden. Meneer was zo lief om even terug te gaan en daar zat 'ie netjes aan een winkelwagentje gekleefd. ;D
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3224010
hannabelgje schreef:En hoe bevalt de misfit? Wat kan ie allemaal?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Ik heb een 'shine', uitgezocht op draagbaarheid. Ik wil dus absoluut geen groot sporthorloge om m'n pols en dat zijn veel van de andere trackers wel.
Deze kan ook als ketting, of zoals ik al zei onder/aan je kleding. Ze hebben er zelfs een in Swarovski uitvoering, met lekker veel glimmers. ;D Ziet er meer uit als een sieraad, en dat vind ik wel mooi.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3224031
Ik heb een polar loop 2, die is waterdicht en ik zwem er dus ook mee, surf ermee en gebruik hem voor crossfit. Ik vind het een mooi ding die ook goed draagbaar is en niet gelijk als enorme kast om je pols heen hangt.
Als je te lang stil zit krijg je een melding day je wat moet gaan doen en als je goed je best hebt gedaan krijg je vuurwerk van hem. Hij denkt leuk met je mee. :D

https://www.bol.com/nl/p/polar-loop-act ... 032332329/
Door charmed
#3224034
Ik heb de MAX, wat ik een nadeel vind als je hem vergeet te koppelen met je telefoon, dan was je de info kwijt na 3 dagen (en dat gebeurd nog al eens) Je kunt je slaap er mee bijhouden hoe goed je slaapt en hoe diep. Stappen telt ie, hij slaat alles op op je telefoon, je hebt week, maand en jaar overzichten. Je moet hem dus 'snachts in een andere stand zetten. Je kan je trainingsdoel er in zetten, lengte, gewicht, Het is de MAX en als de batterij leeg is kan je hem weggooien, daar was de prijs ook naar. Vond het bandje wel lomp, je moet er wel aan wennen om hem altijd om te hebben.

Je kan beter die van mijn man hebben, die hang je aan je broek en dan heb je zo je stappen bij elkaar, die telt heel snel >:( Daar heb je natuurlijk niets aan, welke dat is weet ik niet, hij heeft hem van zijn werk en ze moeten per team tegen elkaar om te kijken wie de meeste stappen heeft na 1 maand.
Door hannabelgje
#3226815
De max gehad en weer weggegeven. Te groot en lomp voor mijn dunne polsen. Ik wilde ook liever iets subtielers. Gisteravond de misfit shine besteld. Ik ben benieuwd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3226817
Ik heb via de rentepuntenwinkel me ingeschreven voor een tomtom.

Hartslagmeter in de pols, gps functie. Enige nadeel lijkt te zijn dat hij stilstaan niet registreert (althans, een andere versie van tomtom doet dat niet is de ervaring), dus als ik ga hardlopen en ik sta stil (stoplicht, rekoefeningen) moet ie even op pauze gezet worden. Aangezien ik niet bepaald op hoog niveau hardloop, vind ik dat niet zo erg.

Ik hoop alleen dat het nog heel eventjes duurt voordat ie er is, want mijn zakgeld is eigenlijk op ;D
Gebruikersavatar
Door Hope
#3226839
Kaela schreef:Ik heb via de rentepuntenwinkel me ingeschreven voor een tomtom.

Hartslagmeter in de pols, gps functie. Enige nadeel lijkt te zijn dat hij stilstaan niet registreert (althans, een andere versie van tomtom doet dat niet is de ervaring), dus als ik ga hardlopen en ik sta stil (stoplicht, rekoefeningen) moet ie even op pauze gezet worden. Aangezien ik niet bepaald op hoog niveau hardloop, vind ik dat niet zo erg.

Ik hoop alleen dat het nog heel eventjes duurt voordat ie er is, want mijn zakgeld is eigenlijk op ;D
;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3226847
Hope schreef:;D
Dat is niet grappig >:( Maar ja, dat hoort in het klaagtopic.

Als ik zo'n ding heb, ga ik hem ook een keer aan Oscar vastbinden en die een sprint laten trekken. Zien hoe hard ie nou eigenlijk kan!
Gebruikersavatar
Door Hope
#3226862
Kaela schreef:Dat is niet grappig >:( Maar ja, dat hoort in het klaagtopic.

Als ik zo'n ding heb, ga ik hem ook een keer aan Oscar vastbinden en die een sprint laten trekken. Zien hoe hard ie nou eigenlijk kan!
Haha, goed idee! :biggrin2:
Door Lil
#3226870
Kaela schreef:Dat is niet grappig >:( Maar ja, dat hoort in het klaagtopic.

Als ik zo'n ding heb, ga ik hem ook een keer aan Oscar vastbinden en die een sprint laten trekken. Zien hoe hard ie nou eigenlijk kan!
Niet zo moeilijk: Jones knettert weg een gevaarlijke kant op dus spring je in de auto en rijdt je gevaarlijk hard er achteraan en kun je gewoon je snelheidsmeter aflezen (ver boven de 50...)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door