Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#3223644
Cathelijn schreef:Ik weet niet wat ik denk als het recht boven me hangt maar zo vind ik het heel mooi om te zien!


Schietgebedje doen en van het uitzicht genieten. Vorig jaar zag ik dat toen ik midden in open veld stond (wandeling van een uurtje begon gewoon bij stralende zonneschijn). Machtig om te zien. Kletsnat geworden toen, maar gelukkig was ik al met de auto aan het rijden toen de eerste donderslag te horen was.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3223696
Cathelijn schreef:Ik weet niet wat ik denk als het recht boven me hangt maar zo vind ik het heel mooi om te zien!
Wij zagen het aankomen. Dat was fijn, want we konden alles wat op tijd binnen zetten.
Kleine bloempotten binnen, grotere bloempotten tegen elkaar gezet. Ramen van het huis dicht, ramen van de stallen dicht. Paarden binnen, staldeuren dicht. Normaal staan onze staldeuren altijd open, de paarden kunnen zelf kiezen of ze in de stal of in de paddock willen staan. Dit keer de deuren dichtgedaan omdat we bang waren voor harde wind. En maar goed ook, want in Deurne is er een dak van een gebouw afgewaaid. En dat risico heb je dus als de wind er in kan, onder het dak slaat en dan niet meer weg kan. Dan wordt de druk te hoog en vliegt je dak eraf. Dus geen risico genomen en alles binnen gedaan, deuren en ramen dicht.
Katten geroepen, hond naar binnen. Stroomklok uit (als de bliksem inslaat en je stroomklok staat aan dan is er hier voor een kilometer schriklint stuk) en stekkers uit belangrijke, kostbare apparaten (tv, vriezers). En dan inderdaad gewoon maar naar buiten kijken. Met de hond, die gelukkig niet onder de indruk is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door