Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3223397
Alweer dat ik mijn lieve pa en de beste opa ben verloren........
wat een ellende was dat.....degene die je zo lief heb zo te zien worstelen...
In de afgelopen 2 jr is ie geen dag uit mijn gedachten geweest...
wat mis ik en mn kids hem...vreselijk veel..
Mijn pa was father familias dat is wel gebleken.....waar wij al bang voor waren is gebeurd....
heel de familie is uit elkaar gevallen....ongelooflijk gewoon...
wat was mn pa daar al bang voor.... de laatste week van zijn leven had ie het er over....helaas... :'(
Gebruikersavatar
Door luka en kira
#3223651
Jouw vader was een wijze man, waar je enorm trots op kunt zijn...
en juist daardoor voel je het gemis nog sterker...
Toch blijft hij naast jou, niet zichtbaar, niet hoorbaar, maar toch dichtbij!
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt.
Sterkte Ellen :-* :bigarmhug:
Door inni
#3223670
Het gemis blijft, met een lach en een traan, blij en fier als je in je kinderen wat van je vader ziet maar tegelijk weer dat gemis, het niet kunnen zeggen "dat hebben ze van jou". ik denk, maar hoop vooral, dat het uiteenvallen (?) van de familie niet echt een gevolg is maar een verwerken van het verlies, je bent je houvast, je wegwijzer kwijt (soms ook je thuis). Onze hechte groep is ook niet meer zo hecht na het overlijden van mijn vader maar of dat anders zou zijn geweest al hij er nog was??? In ieder geval sterkte op deze rot-verjaardagen..... ;)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3223769
inni schreef:Het gemis blijft, met een lach en een traan, blij en fier als je in je kinderen wat van je vader ziet maar tegelijk weer dat gemis, het niet kunnen zeggen "dat hebben ze van jou". ik denk, maar hoop vooral, dat het uiteenvallen (?) van de familie niet echt een gevolg is maar een verwerken van het verlies, je bent je houvast, je wegwijzer kwijt (soms ook je thuis). Onze hechte groep is ook niet meer zo hecht na het overlijden van mijn vader maar of dat anders zou zijn geweest al hij er nog was??? In ieder geval sterkte op deze rot-verjaardagen..... ;)
Dit was niet gebeurd als mn pa er nog was geweest....
Hij was vaak in het buitenland voor zijn werk, soms maanden lang, ook toen ging het altijd mis....
Danny en ik hadden dit al verwacht...t is jammer maar moet zeggen dat ik het wel goed vind zo
Geen spanningen meer, heb nu veel meer rust....
Door inni
#3223771
me and my boys schreef:Dit was niet gebeurd als mn pa er nog was geweest....
Hij was vaak in het buitenland voor zijn werk, soms maanden lang, ook toen ging het altijd mis....
Danny en ik hadden dit al verwacht...t is jammer maar moet zeggen dat ik het wel goed vind zo
Geen spanningen meer, heb nu veel meer rust....

Gelukkig kan je je daar bij neerleggen......er is ook weinig aan te doen, verplicht contact houden lukt toch nooit voor langere tijd. Geniet van diegenen en van wat dichtbij je staat en er voor je. Hoe gaat het met je gezondheid nu?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door