Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3223415
Was het heerlijk! We zijn een heerlijk midweekje naar Noordwijkerhout geweest, zalig gewoon. Ik begreep dat het thuis heel warm en benauwd was geweest, hadden wij mooi geen last van! Voor Harry natuurlijk de eerste keer zee en strand, maar Lola vond het weer heerlijk, een uitgestrekte zandvlakte waar je over kunt racen, met en beetje water als afkoeling!
Dat schuim was wel vreem, maar wel grappig!
Afbeelding
Op het terras, kopje koffie, en natuurlijk taart, het is tenslotte vakantie!
Afbeelding
En als het dan toch wel warm is, en je loopt heeeeeel ver, laat je je gewoon lekker rijden...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Duinwandeling ook leuk, nu alleen de uitdaging om een zwarte hond met een lichte hond goed op de foto te krijgen Afbeelding
Afbeelding
Schuimparty!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Genieten van het uitzicht..
Afbeelding
Tja, puppy's slapen nog veel he Afbeelding
Door cj
#3223576
Wat heerlijk en ben je me & my boys niet tegengekomen?
Saskia
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3223726
Ja inderdaad Landal Dunimar
Euhm... Me & my boys? Oh ik ken echt lang niet iedereen he... Zou zo maar kunnen
Lola kan heel wisselend reageren op vreemde honden, dus meestal mijden we die maar wen beetje....
Door cj
#3223732
constance.blokzijl schreef:Ja inderdaad Landal Dunimar Afbeelding
Euhm... Me & my boys? Oh ik ken echt lang niet iedereen he... Zou zo maar kunnen Afbeelding
Lola kan heel wisselend reageren op vreemde honden, dus meestal mijden we die maar wen beetje....
Beter bekend als " Vanaalst"
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door