Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door malimaniac
#3219891
Ik kom tegenwoordig steeds meer mensen tegen die kokosolie aan hun hond geven. Ze vinden het helemaal geweldig en schrijven het een hoop goede eigenschappen toe. Ik geef het niet.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3220010
Ik geef het alleen met kurkuma. Stop ik met kurkuma en geef ik alleen kokosolie krijgt meneer jeuk. Geef ik alleen kurkuma, dus zonder olie, minder jeuk dan zonder kurkuma maar het beste werkt echt het papje maken.

Maar alleen kokosolie doet hier niks. Noppes.
#3221290
Kurkuma moet je eerst in vet oplossen om de werking helemaal goed te laten verlopen. Vandaar dat dat beter werkt dan enkel kurkuma. ;)

Interessant, die kokosolie. Misschien doe ik de volgende keer ook wat door de zelfgemalen prak voor de katten. Ze eten dat enkel als we weg zijn, maar beter dan niets. Ik zie ze het niet zomaar eten tussen het barfvlees...
Door Diego
#3221307
Ik geef het ook als papje met kurkuma, maar ze vinden het zo ook lekker. Ik geef ze wel eens een stukje zo uit de pot. De olie is toch altijd kneiterhard, een brokje kokosolie dus. Staan ze heel blij te zijn :D
Gebruikersavatar
Door Hope
#3221446
pearlsofpassion schreef:Kurkuma moet je eerst in vet oplossen om de werking helemaal goed te laten verlopen. Vandaar dat dat beter werkt dan enkel kurkuma. ;)

Interessant, die kokosolie. Misschien doe ik de volgende keer ook wat door de zelfgemalen prak voor de katten. Ze eten dat enkel als we weg zijn, maar beter dan niets. Ik zie ze het niet zomaar eten tussen het barfvlees...

Mijn katten eten het, vloeibaar (dus gesmolten), erg graag. Maar ja, ik heb wel rare katten ;D
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3223338
Tijdens het verhaarseizoen krijgt Flow 2x daags een lepel kokosolie bij haar maaltijd. Ze eet het zo op, vind ze super lekker. De rest van het jaar zit er gemiddeld 2x per week kokosolie in het menu verwerkt.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3223374
Els&Flow schreef:Tijdens het verhaarseizoen krijgt Flow 2x daags een lepel kokosolie bij haar maaltijd. Ze eet het zo op, vind ze super lekker. De rest van het jaar zit er gemiddeld 2x per week kokosolie in het menu verwerkt.
Helpt het bij Flo? Wat voor verschil merk je tijdens de rui?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door