Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
#3223234
Na zo'n 20 jaar lijkt het eindje in zicht van de wasmachine... water innemen vindt ze heel lastig, zo af en toe ligt er een plasje en heel soms is ze wat van het padje en vergeet te pompen...
Geeft niks, ze heeft altijd haar best gedaan maar wie volgt haar op?

Hebben jullie nog adviesjes, indertijd was er al best veel keus maar wat zijn nu de slimmigheden en moderniteiten :biggrin2: ?
Een megagrote trommel hoef ik niet [1-persoons huishouden zonder honden- of paardendekenwas], 8 of 9 kilo... daar heb ik te weinig kleding voor bovendien ben ik een tuttige wassorteerder ::)
Laatst gewijzigd door Too op do 02 jun 2016, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3223238
Nou, neem in elk geval geen supermoderne, ultra zuinige Miele.
Ik word er gek van. Dat ding neemt echt te weinig water en ik kan maar weinig programma's kiezen. Resultaat: de was is én niet schoon én hij ruikt niet fris.

Ik heb een trommel van 7 kilo. Halfvol doen maakt niet uit, de machine weegt de was en gebruikt zoveel water als hij denkt nodig te hebben. Vreselijk vind ik het.
Door Martine-Tom
#3223239
Ik heb een samsung ecobubble en ben zeer tevreden. 7 kg variant maar maakt niks uit want hij pakt water naar gewicht.
Ik vind t een aanrader!
Door Leontine
#3223246
En ik vind die echo bubble juist vreselijk:( zelfde probleem als wat voor de moderne miele gezegd wordt. Veel te weinig water!
Door Anneloog
#3223247
Hier een Samsung WF7602NAW 6 kg. Gewoon simpele machine met veel zelf instel mogelijkheden. Prijs kwaliteit verhouding geheel naar mijn wens.
Door Martine-Tom
#3223248
Leontine schreef:En ik vind die echo bubble juist vreselijk:( zelfde probleem als wat voor de moderne miele gezegd wordt. Veel te weinig water!
Geen last mee tot op heden :)

Enige wat ik echt irritant vind is het liedje wat afgespeeld word als ie klaar is...en etgelijk ben ik nu zo verwend dat ik het wel makkelijk vijd dat ie geluid maalt als ie klaar is dus ik laat het maar zo ;D
Gebruikersavatar
Door pluk
#3223249
Hope schreef:Nou, neem in elk geval geen supermoderne, ultra zuinige Miele.
Ik word er gek van. Dat ding neemt echt te weinig water en ik kan maar weinig programma's kiezen. Resultaat: de was is én niet schoon én hij ruikt niet fris.

Ik heb een trommel van 7 kilo. Halfvol doen maakt niet uit, de machine weegt de was en gebruikt zoveel water als hij denkt nodig te hebben. Vreselijk vind ik het.
Haha, ik ben juist heel blij met mijn Miele :)
Heb een stuk of 8 programma's en dat is hier voldoende. Voornamelijk mensen was en 1 was per week met hondenkleedjes.
Wat ik wel altijd doe; regelmatig wassen met waspoeder en op 60 graden.
Door Too
#3223250
Ja zeg dames.....
Beetje eensgezindheid graag ;D

Heb bij de bubbels wel het idee dat de versie het verschil maakt... ze hebben er best veel van

kan zo'n deuntje wel uit?
Door Martine-Tom
#3223252
Too schreef:Ja zeg dames.....
Beetje eensgezindheid graag ;D

Heb bij de bubbels wel het idee dat de versie het verschil maakt... ze hebben er best veel van

kan zo'n deuntje wel uit?
Ja die deun kan uit...maar inmiddels ben ik eraan gewenden vind hem zo irritant dat ik wel gelijk opsta om hem zo snel moelijk uit te zetten...en dan haal ik ook gelijk de was eruit wat ik voorheen nog wel eens vergat :biggrin2:
Door Too
#3223253
Okee da's fijn, bij de laatste 'meneer Too' stond dat ding altijd te jengelen op zolder..... AAARGH!
Hij vond dat ook zo ontzettend handig.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3223257
pluk schreef:Haha, ik ben juist heel blij met mijn Miele :)
Heb een stuk of 8 programma's en dat is hier voldoende. Voornamelijk mensen was en 1 was per week met hondenkleedjes.
Wat ik wel altijd doe; regelmatig wassen met waspoeder en op 60 graden.

Aan programma's geen gebrek. En dat is dus ook precies het probleem.
Ik kan bijvoorbeeld in vrijwel geen enkel programma kiezen voor 'extra water'. Ik kan het toerental van de centrifuge niet handmatig verhogen of verlagen. Ik kan vaak niet kiezen voor 'kort', of voor 'inweken'. Ik vind dat dus echt vreselijk irritant.
Manlief is een sporter. Die gebruikt een shirt hooguit 1 training. Dus heb ik al snel een hoop stinkende shirts in de wasmand. Maar ik kan eigenlijk pas wassen met een volle machine en dan ook een uitgebreid programma, want een kort programma kan pas vanaf 40 graden en dat is te warm. :-\
Door Borke
#3223261
Hope schreef:Aan programma's geen gebrek. En dat is dus ook precies het probleem.
Ik kan bijvoorbeeld in vrijwel geen enkel programma kiezen voor 'extra water'. Ik kan het toerental van de centrifuge niet handmatig verhogen of verlagen. Ik kan vaak niet kiezen voor 'kort', of voor 'inweken'. Ik vind dat dus echt vreselijk irritant.
Manlief is een sporter. Die gebruikt een shirt hooguit 1 training. Dus heb ik al snel een hoop stinkende shirts in de wasmand. Maar ik kan eigenlijk pas wassen met een volle machine en dan ook een uitgebreid programma, want een kort programma kan pas vanaf 40 graden en dat is te warm. :-\
Ik heb een Miele en kan al die dingen wel. Vind het een prima machine.
Ik denk dat hij een jaar of 3 oud is, dat vind ik nog wel modern.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3223262
Borke schreef:Ik heb een Miele en kan al die dingen wel. Vind het een prima machine.
Ik denk dat hij een jaar of 3 oud is, dat vind ik nog wel modern.

Maar met een nieuwere dan 3 jaar (die van mij is 2 jaar) zou ik dus even goed kijken wat de opties zijn.
Zullen we ruilen? ::)
Door Borke
#3223263
Hope schreef:Maar met een nieuwere dan 3 jaar (die van mij is 2 jaar) zou ik dus even goed kijken wat de opties zijn.
Zullen we ruilen? ::)
Nee, ik ben prima tevreden over mijn Miele. Miele vaatwassers komen er hier niet meer in, maar wasmachines en wsdrogers vid ik prima.
Door Too
#3223264
;D ;D Kijk uit Astrid


kijk zo kom ik ergens,gek genoeg kreeg ik dit soort dingen niet op een rij [ws omdat ik ze zo vanzelfsprekend vind]
Nu kan ik op elke temperatuur alle programma's kiezen mét specifieke wensen [kort, klein, intensief, fijn, kreukherstellend]
Dat is niet zaligmakend maar enige flexibiliteit is wel heel fijn..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door