Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Ike
#321757
Ik heb een "muts eerste klas" in huis (wel een hele lieve hoor ;))en weet niet wat ik er mee moet, toen Ike net op kvv over was kreeg hij ook nog wel een gedroogd pensstaafje/kalfspeesje maar ook een lamsribje, als ik hem nu zo iets geef ruikt hij eraan, kijkt is om en loopt rustig de andere kant op!! Bibi en kippenekken/karbonades en een (klein) stukje kaas gaan er prima in maar verder?????? Ook al stukje fruit/komkommer geprobeerd maar helaas, stukje sardines....oh nee, de yoghurt die hij een paar weken geleden graag naar binnen werkte: nou vandaag maar niet....., kippemaagje? bah, niets voor mij!
Wat zal dat worden als ik tzt over wil stappen op zelf samenstellen? en wat kan ik er nu mee? Zijn probiotica/groene leem doe ik maar door zijn voer, krijgt ie dat in ieder geval binnen!Zou hem toch graag tussendoor iets willen geven om te kluiven b.v., weet iemand iets? :-\
Door Peet
#321762
ooww....lastig.....lapje pens, misschien? of strotjes?

...tja...ik heb vreetschuren, dus meer tips kan ik zo 123 niet bedenken... :-\
Door Doedels
#321848
Is Ike altijd een moeileijke eter geweest of voelt hij zich misschien niet helemaal lekker? Als mijn honden ineens iets niet lusten, dan is er altijd iets mis met ze.
Door Ike
#321874
Ike is idd altijd een vreselijke Muts met eten, in zijn "brokkentijd" was het al een drama, zijn kvv eet hij met heel veel smaak, maar de dingen die hij tot voor kort gewoon at (zie bovenstaande) moet hij nu niet meer :-\, verder is hij zo levendig als wat en speelt gewoon, lijkt dus zeker niets te mankeren!
Door rees
#321876
Maar hij eet nog wel gewoon zijn kvv dan zou ik me niet zo druk maken .

Ik heb er hier een rond lopen die op dit moment alleen maar smuldier compleet wil en voor de rest niks :-\
Door Doedels
#321878
[quote="Ike"]
Ike is idd altijd een vreselijke Muts met eten, in zijn "brokkentijd" was het al een drama, zijn kvv eet hij met heel veel smaak, maar de dingen die hij tot voor kort gewoon at (zie bovenstaande) moet hij nu niet meer :-\, verder is hij zo levendig als wat en speelt gewoon, lijkt dus zeker niets te mankeren!
[/quote]

Mmm, ??? ??? Misschien de harde opstelling proberen. Eerst een paar dagen minder eten geven en dan heel onregelmatig. Zodat Ike nooit weet wanneer zijn volgende maaltijd komt. :-\
Ik weet niet hoe dik of dun Ike is, maar er zijn ook altijd honden die gewoon mager zijn en als ze iets aankomen gelijk hun eetlust al verliezen. Ik heb altijd van die types.
Door Ike
#321913
het is geen stevige vent ::), toen Ike nog brokken kreeg at hij slecht, nam een klein beetje met het idee van heb ik in ieder geval iets in mijn maag of hij at niet, dan haalde ik gelijk zijn bak weg en kreeg hij s"avonds laat pas weer, nam hij weer een heeeel klein beetje, en dit hield hij heeeeeeeel lang vol.Ike is een collie reu van drie en weegt net aan 20 kilo, dus da"s niet echt super. :-\, sorry, ik ga afsluiten, mijn computer doet de hele avond al raar ???
Laatst gewijzigd door Ike op wo 18 mei 2005, 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Femke
#322123
[quote="Ike"]
het is geen stevige vent ::), toen Ike nog brokken kreeg at hij slecht, nam een klein beetje met het idee van heb ik in ieder geval iets in mijn maag of hij at niet, dan haalde ik gelijk zijn bak weg en kreeg hij s"avonds laat pas weer, nam hij weer een heeeel klein beetje, en dit hield hij heeeeeeeel lang vol.Ike is een collie reu van drie en weegt net aan 20 kilo, dus da"s niet echt super. :-\, sorry, ik ga afsluiten, mijn computer doet de hele avond al raar ???
[/quote]

Is Ike nog 'intact'? Zo ja, dan kan het wezen dat er een loopse teef bij jou in de buurt is. Hier ook een hond die spontaan anorexia krijgt als er een loops vrouwtje vlakbij is :-X
Door Ike
#322130
[quote="Femke"]
Is Ike nog 'intact'? Zo ja, dan kan het wezen dat er een loopse teef bij jou in de buurt is. Hier ook een hond die spontaan anorexia krijgt als er een loops vrouwtje vlakbij is :-X
[/quote]
ja, Ike is idd nog een "echte heer", ik ben net terug van wandelen met hem en onderweg stond hij te kwijlen en te klapperbekken tijdens het snuffelen dus wat je zegt zou best eens kunnen, opvallend is wel dat zijn eten er goed in gaat net als eenstukje kaas, maar dat komt misschien omdat hij dit echt heeeeerlijk vind! :P
Door Femke
#322207
[quote="Ike"]

ja, Ike is idd nog een "echte heer", ik ben net terug van wandelen met hem en onderweg stond hij te kwijlen en te klapperbekken tijdens het snuffelen dus wat je zegt zou best eens kunnen, opvallend is wel dat zijn eten er goed in gaat net als eenstukje kaas, maar dat komt misschien omdat hij dit echt heeeeerlijk vind! :P
[/quote]

ja, niets is zo belangrijk als de heelijke geur van je geliefde (in your dreams...) te ruiken.....


Loebas ligt al daaaagen onder de schutting door te kijken of ze nou eindelijk eens langskomt :-X

Hij kijkt niet eens op als je wat lekkers voor hem pakt :-\
Door Ike
#322300
:DDit moet ik dus nu even melden!!!!! heb gisteren tegelijk met het halen van de lamsribben twee lamsbotten gratis mee gekregen en had zo net iets van ik probeer het maar , dus Ike een lamsbot gegeven, hij heeft er eerst een paar keer langs gelopen, eens aan gesnuffeld, weer weglopen, toen heb ik de kluif even voor hem vast gehouden (deed ik al toen hij pup was) en warempel! hij is aan het kluiven en heeft niet eens de tijd om mij in de gaten te houden als ik naar binnen ga!!!!Heerlijk! :P :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door