Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3222511
Ik kreeg afgelopen weekend van een niet nader te noemen forumeigenaar een zwanennek om aan m'n hondjes te voeren. Er werd bijgezegd dat ze het toch niet zouden eten en ik nam het uit beleefdheid aan om dan maar in mijn kliko te gooien. ( kennelijk teveel moeite voor die persoon) .
Nu heb ik de nek ontdooit en in 3 stukken geknipt.
Gister heeft queen B al een stukje als toetje gegeten en vandaag hadden beide dames een stuk nek als toetje.
Ik vermoed nu dat ze gek zijn geworden en zoals altijd hoop ik dat Barfplaats raad weet!
Door Lizzy
#3222513
MarijeEnBoomer schreef:Ik kreeg afgelopen weekend van een niet nader te noemen forumeigenaar een zwanennek om aan m'n hondjes te voeren. Er werd bijgezegd dat ze het toch niet zouden eten en ik nam het uit beleefdheid aan om dan maar in mijn kliko te gooien. ( kennelijk teveel moeite voor die persoon) .
Nu heb ik de nek ontdooit en in 3 stukken geknipt.
Gister heeft queen B al een stukje als toetje gegeten en vandaag hadden beide dames een stuk nek als toetje.
Ik vermoed nu dat ze gek zijn geworden en zoals altijd hoop ik dat Barfplaats raad weet!
Er bestaat volgens mij een psychiatrische kliniek voor dit soort honden :g:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3222519
MarijeEnBoomer schreef:Ik kreeg afgelopen weekend van een niet nader te noemen forumeigenaar een zwanennek om aan m'n hondjes te voeren. Er werd bijgezegd dat ze het toch niet zouden eten en ik nam het uit beleefdheid aan om dan maar in mijn kliko te gooien. ( kennelijk teveel moeite voor die persoon) .
Nu heb ik de nek ontdooit en in 3 stukken geknipt.
Gister heeft queen B al een stukje als toetje gegeten en vandaag hadden beide dames een stuk nek als toetje.
Ik vermoed nu dat ze gek zijn geworden en zoals altijd hoop ik dat Barfplaats raad weet!
Op wat voor soort forum lees jij :-X :-X :-X
#3222526
A; ik zou niet meer op dat forum komen
b; ik zou toch DA raadplegen, je weet nooit wat ze er anders aan over houden. Bovendien heb ik via een FBgroep begrepen dat je onmiddellijk en direct bij ieder wissewasje naar een DA moet rennen zodat die dan allerlei middeltjes en spuitjes kan geven om beter te worden......
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door