Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3222134
Vandaag mocht onze Rox weer eens mee naar een show. Na haar 1e show in de puppy klasse (waar ze toen de enige was) mocht ze het vandaag opnemen in de jeugdklasse tegenover 49 (!) andere teven met haar 9 maanden en 1 week :D

Oh my, het was een waar feestje in de ring met een dame die op het einde van haar loopsheid zit!!

Tijdens het lopen in de ring sprong ze keer op keer op naar de lijn, en wilde zo SNEL mogelijk naar de andere kant van de ring om daar nog eens even te springen en te gaan trekken aan haar showlijn ... En zo gingen we samen de ring door LOL
Ok, dan het staan ... Rox, mooi staan
Uhhh wat moet ik doen ?? Zitten ??? *zucht *
Dus ik dacht, dit was het ... We hebben lol gehad, maar dit is einde oefening vandaag, maar nee ....

We hadden een Excellent, dus wachten tot alle 50 teven geweest waren, en weer terug de ring in !

Uit alle Excellent (rond de 30) werden we weer uitgekozen voor een ronde verder, hoe leuk !!

Tijdens het wachten tot de laatste ronde schoot ze nog even heel fijn de ring in (de riem schoot uit mijn hand) en besloot ze mijn oude trainster even lastig te vallen die met haar teef in de ring stond te showen .... OOPS ::)

Uiteindelijk zijn we geëindigd bij de laatste 15, zonder plaatsing, ze was KAPOT !
Maar wat ben ik trots op onze kleine springveer, ze had er zoveel lol in :smitten:

Bij de laatste 15 van de 50 teven als een van de jongste teven in deze klasse (9 tm 18 maanden) ...
Had ik al gezegd dat ik zo trots op onze kanjer ?

Haar keurrapport was ik erg blij mee, en die laatste zin ? Yup typisch Rox ;D

Afbeelding

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door