Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3222068
Al heel veel jaren (minimaal 6) neem ik mijn KVV af bij hetzelfde bedrijf. Sinds een aantal maanden/bijna een jaar, is het bedrijf van vader op zoon overgegaan. Ik betaal via bank of contant aan de deur. Net wat mijn voorkeur heeft. Bij betaling aan de deur vraag ik een handtekening met voldaan/betaald en de datum. Nou krijg ik een week of 2 geleden een email met de volgende eerste zin:

Uit onze administratie is gebleken dat u momenteel ruim vervallen facturen heeft.
39 / 18-09-15 / EUR 220.59
92 / 10-12-15 / EUR 86.13
Wilt u dit ook controleren met uw administratie? Indien correct, zouden wij u graag willen verzoeken om dit bedrag zsm aan ons over te maken.

Ben ik nu gek cq fout, of zijn hun dat. Uiteraard heb ik de bewijzen dat ik betaald heb, maar het voelt zo pisst of te weten dat zij denken dat ik NIET betaald heb.

Ik lees heel graag jullie mening. Let wel: Ik ben echt pisst of en zie momenteel liever hun hielen dan tenen.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3222070
*Lia* schreef:Al heel veel jaren (minimaal 6) neem ik mijn KVV af bij hetzelfde bedrijf. Sinds een aantal maanden/bijna een jaar, is het bedrijf van vader op zoon overgegaan. Ik betaal via bank of contant aan de deur. Net wat mijn voorkeur heeft. Bij betaling aan de deur vraag ik een handtekening met voldaan/betaald en de datum. Nou krijg ik een week of 2 geleden een email met de volgende eerste zin:

Uit onze administratie is gebleken dat u momenteel ruim vervallen facturen heeft.
39 / 18-09-15 / EUR 220.59
92 / 10-12-15 / EUR 86.13
Wilt u dit ook controleren met uw administratie? Indien correct, zouden wij u graag willen verzoeken om dit bedrag zsm aan ons over te maken.

Ben ik nu gek cq fout, of zijn hun dat. Uiteraard heb ik de bewijzen dat ik betaald heb, maar het voelt zo pisst of te weten dat zij denken dat ik NIET betaald heb.

Ik lees heel graag jullie mening. Let wel: Ik ben echt pisst of en zie momenteel liever hun hielen dan tenen.

Fouten maken kan iedereen, en dus ook zijn. Ik vind wel dat ze behoorlijk achterlopen met hun administratie als ze er nu nog achter moeten komen dat er facturen van september 2015 niet betaald zouden zijn. Ik zou ze gewoon bellen en zeggen dat je betaald hebt. Want dat is ook wat ze schrijven: indien ze het juist hebben vragen ze je om het alsnog te betalen.

Fouten maken is menselijk!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3222071
Nou ja, niet leuk nee. Maar helaas kan dit wel eens gebeuren, ja hun schuld, idd, maar ze vragen iig nog of je het wil controleren, wat al min of meer aangeeft dat ze niet helemaal zeker zijn van hun zaak. Ik zou ze dus gewoon de bewijzen opsturen met verder de hartelijke groeten.

Het blijft nou eenmaal zo dat waar gewerkt wordt er fouten gemaakt worden. In deze heeft dus iemand verzuimd jouw contante betalingen goed weg te boeken.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3222079
Martine-Tom schreef:Je kan ook overdrijven...
Je hebt bewijs dus het is zo uit de wereld, iedereen maakt fouten hoor.
En wie overdrijft hier dan ?? Mag ik pisst of zijn na een half jaar zeker wetend dat ik alles betaald heb ??
Gebruikersavatar
Door Riek
#3222081
*Lia* schreef:Ik mag nu de bewijzen leveren dat IK betaald heb, Is dat MIJN fout ?? NEE.

Voor hetzelfde geld had ik gezegd: Ik heb betaald, zoek het maar uit.
Dat zegt dan meer over jou dan over hen.
Net zoals iedereen kunnen zij zich ook wel eens vergissen. Zeker na/tijdens een overname, ook al is het van vader op zoon.
Maar ook kan iedereen een slechte dag hebben, zij, maar ook jij.
Peace man.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3222084
*Lia* schreef:En wie overdrijft hier dan ?? Mag ik pisst of zijn na een half jaar zeker wetend dat ik alles betaald heb ??

Ik zou ook niet blij zijn hoor, want contant betaald...menigeen zou zo,n bonnetje nu allang kwijt zijn en dan is het idd hun woord tegen het jouwe.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3222085
Riek schreef:Dat zegt dan meer over jou dan over hen.
Net zoals iedereen kunnen zij zich ook wel eens vergissen. Zeker na/tijdens een overname, ook al is het van vader op zoon.
Maar ook kan iedereen een slechte dag hebben, zij, maar ook jij.
Peace man.
Pardon: Dat zegt dan meer over jou dan over hen.

IK heb bewijs dat ik betaald heb, Zij blijkbaar niet.
Laatst gewijzigd door *Lia* op zo 29 mei 2016, 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Too
#3222087
Ach joh , dankzij jouw administratie hoef je helemaal geen discussie aan te gaan.... dat is toch hartstikke fijn!

Fouten worden nou eenmaal gemaakt en meestal is een oplossing zo gevonden
Gebruikersavatar
Door Riek
#3222088
[quote="*Lia*"][/quote]
Natuurlijk ben je boos.
Maar niet iedereen is perfect.
En blijkbaar is het voor jou een kleine moeite om je bonnetje te laten zien, omdat je die nog hebt.
Nu kun je boos blijven, of het uit de wereld helpen om je bon (of wat dan ook) te tonen.
Kost je echt minder energie dan boos zijn/blijven.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door