Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door enya13
#3221649
cj schreef:Knapperd hoor Dian, maar even.....je post hier vaker foto's van familie. Willen ze dat wel op een openbaar forum?
Saskia


dat vraag ik mij ook altijd af; weten ze hier van? het is toch een openbaar forum.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3221731
cj schreef:Knapperd hoor Dian, maar even.....je post hier vaker foto's van familie. Willen ze dat wel op een openbaar forum?
Saskia
ik dacht dat ik al gereageerd had, maar dat was niet zo. Dit zijn foto's van het modellenbureau Mix Models (zie facebook), daarnaast gebruikt hij ze als coverfoto en als profielfoto op facebook................


De meeste foto's die ik hier post zijn van de heren R en L. Kan af en toe een stukje pa opstaan, maar dan is dat omdat anders de foto niet zegt wat hij moet zeggen en mijn vader weet dat ook ;)
Gebruikersavatar
Door Dian
#3222010
Mieke L. schreef:Knappe neef hoor! En ik neem aan dat hij als model het niet erg vindt dat zijn foto's hier worden gezien.
ze staan ook openbaar bij het modellenbureau, zie dus niet in waarom ik ze hier niet mag showen...... ben best wel trots op mijn tantezegger ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door