Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3221407
De jongste poes van mijn schoondochter is vandaag gesteriliseerd! Half 2 moest zij haar brengen,kwart over 6 werd ze geholpen en mocht haar op 7uur ophalen :-\ ,dus nog in narcose!!! Geen rekening meegekregen,dus we weten niet wat voor een narcose ze heeft gehad en of ze een wakker wordt prik(weet ff zo gauw niet hoe dat heet)heeft gehad!! Ik persoonlijk vind het ronduit schandalig dat ze haar mee hebben gegeven!!

Heb de verwarming op 22graden gezet,ligt een dekentje over haar heen,ze is behoorlijk koud! En nog steeds niet wakker!!3,5 uur geleden dus geopereerd!!

Wat moeten we doen? Waar moeten we opletten? Is dit idd schandalig?
Laatst gewijzigd door Radja op vr 27 mei 2016, 21:33, 2 keer totaal gewijzigd.
#3221409
Ik vind het zeker schandalig, je hoort bij het ophalen een duidelijke uitleg te krijgen hoe en wat je kan verwachten dat er gebeurt en waar je op moet letten. En ik vind dat een kat ook al gewoon wakker zou moeten zijn voordat je naar huis gaat. Ik zou bellen want zo lang onze narcose blijven lijkt mij niet goed. :-\

Goed dat jullie haar warm houden, wat je nog meer kan doen weet ik niet behalve dan opletten dat ze blijft ademen.
#3221420
Ik zou d'r goed wam houden met een kruik en een DA bellen en na laten kijken (ik zou alleen naar andere gaan want dit is niet normaal om een dier zo mee te geven net een na een operatie)
Hoop dat het gauw beter gaat!
Gebruikersavatar
Door Radja
#3221426
34.4 is haar temp!! Direct kruikje bijgelegd!
Nu net de DA gesproken,ketamine met nog wat celcocine? En pijnstilling,welke wist hij niet meer! Geen bijkom spuitje gehad,omdat katten daar stressvol op reageren! Hij vindt het normaal dat ze nu nog niet bij is! Maar temp was idd niet oke! Gloeiende wat een DA!!!
#3221429
Radja schreef:34.4 is haar temp!! Direct kruikje bijgelegd!
Nu net de DA gesproken,ketamine met nog wat celcocine? En pijnstilling,welke wist hij niet meer! Geen bijkom spuitje gehad,omdat katten daar stressvol op reageren! Hij vindt het normaal dat ze nu nog niet bij is! Maar temp was idd niet oke! Gloeiende wat een DA!!!
Ik zou toch echt een andere dierenarts bellen. Heeft haar tandvlees een normale kleur??(roze/rood)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door