Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3221095
Beetje aan t tobben
Heb al een tijd last van mn bovenbenen, pijnlijk lijkt soms of ze er in zitten te steken.
Zwabber benen
Wordt er s nachts wakker van.
Nu is t niet altijd heftig maar wel dat ik het voel
Iemand hier ook bekend mee?
Door Martine-Tom
#3221119
Waar zit t precies?
Door Anneloog
#3221126
Ken je het restless legs syndroom? Zou dit het mischien kunnen zijn? Deze klachten treden juist op in rust.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3221130
Al eens gedacht aan magnesium tekort? Daar krijg je vaak een soort kramp van, vooral 's nachts.
Door Martine-Tom
#3221148
me and my boys schreef:voorkant boven benen tot mn knieën
Ah das de andere kant ;)
Ik heb zoiets aan de achterkant en dat stamt vanuit hernia/artrose
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3221230
nee geen mieren gevoel...t is echt pijnlijk soms lijkt t of ze in mn benen steken met een mes...
T is zo heel de dag door en af en toe wordt ik er s nachts wakker van..
Ben vanmorgen begonnen met magnesium eens kijken wat dat doet..
Overgang, tja wat zal ik zeggen ppfff....iig loop ik bij de gynaecoloog en mn hormonen zijn nu wat tot rust gekomen
Door smulpaap
#3221243
Ik heb ook de meest rare dingen hoor Ellen
Momenteel steken in mijn knie , kramp in mijn rug dat gevoel wat ik voorheen had als ik ongesteld moest worden
dan weer steken in mijn heupen , en sinds kort rare stekende pijnaanvallen , eerst in mijn re-zij later ook links
Zo zijn die klachten er een paar uur , en soms duurt het hele dagen ( alsof je overal in je lijf zweren hebt )
Twee jaar terug had ik een erg pijnlijke enkel en voet , ik kon kwalijk lopen . Liep te tandhakken als de honden eruit moesten
Dat heeft een maand of twee geduurd en het verdween weer
Het komt en het gaat (weer over ) en dan ontstaan er weer andere klachten
Ik gebruik ook magnesium - omega etc maar aan de klachten /ongemak doet het niet veel
Ik heb de meeste klachten in de periode waarop ik voorheen moest menstrueren
Door lianneke
#3221306
Is je schildklier getest? Kun je namelijk heel vervelende spierpijnen van krijgen, met name daar waar je spieren vast zitten aan je botten. Dus bovenbenen en bovenarmen enz.
Door inni
#3221351
Ik wil je niet bang maken maar....mijn broer had dezelfde klachten, hij kloeg dag en nacht van pijnlijk bovenbenen......hij had Lyme. Het is na een lange ab-kuur wel weer goed gekomen.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3221363
bij mijn weten heb ik nog nooit een teek gehad..
En weet niet of ik nou alles op de overgang moet gooien..
Vanmorgen begon redelijk goed. Wezen werken daarna naar t park en toen begon de ellende weer, stekende pijn in allebei de bovenbenen.
Zit nu op de bank en jeetje zeg ppff...
Ik ga toch ff een afspraak maken...heb eerder trombose gehad en moet er niet aan denken dat weer te hebben.
Alhoewel ik niet stil zit als toendertijd wil ik t toch graag uitsluiten
Door inni
#3221391
me and my boys schreef:bij mijn weten heb ik nog nooit een teek gehad..
En weet niet of ik nou alles op de overgang moet gooien..
Vanmorgen begon redelijk goed. Wezen werken daarna naar t park en toen begon de ellende weer, stekende pijn in allebei de bovenbenen.
Zit nu op de bank en jeetje zeg ppff...
Ik ga toch ff een afspraak maken...heb eerder trombose gehad en moet er niet aan denken dat weer te hebben.
Alhoewel ik niet stil zit als toendertijd wil ik t toch graag uitsluiten

Mijn broer wist ook van geen tekenbeet en was dus stom verbaast bij de resultaten van het bloedonderzoek. Best toch even laten controleren een trombose kan idd ook nog maar zou het dan in twee benen tegelijkertijd zitten? Toevallig toch geen nieuwe schoenen waardoor je iets aan 't belasten bent? Hopelijk is het een kleinigheidje...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door