Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3217033
En ook vooral, hoe kom je daar? :o

Lotje had honger, de vogels zaten op het dak. En Lotje zou geen Lotje zijn als je niet gewoon je zin doordramt.
;D ;D ;D

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Hope op ma 23 mei 2016, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door - pien -
#3217129
;D ;D ;D
Geef dat beest dan ook wat te eten :biggrin2:

Snoet (ons kleine dametje) kwam laatst binnen met een flapperende jonge duif :-X Meneer pien heeft de duif gered en weer in een boom gezet...
Gebruikersavatar
Door Hope
#3220762
Het tuinhuis was niet spannend genoeg meer...

Afbeelding

Die poes is echt raar hoor. Hoog is nooit hoog genoeg en het is ook niet snel spannend. Je schrikt je toch een hoedje als je ineens een kat op de schoorsteen ziet zitten?! Maar goed, ze is ook weer veilig beneden. Nu nog even bedenken hoe ik dit ga voorkomen, want ik wil niet dat ze op een dag naar beneden kiept.
Verder vangt ze muizen, hoera, maar voert ze dan aan Nelson. Ja echt. Ze komt ze brengen en legt ze tussen zijn voorpoten. Nelson is niet vies van een muis dus heeft er sinds kort een diersoort bij in zijn menu ::) ;D
#3220839
Hope schreef:Het tuinhuis was niet spannend genoeg meer...

Afbeelding

Die poes is echt raar hoor. Hoog is nooit hoog genoeg en het is ook niet snel spannend. Je schrikt je toch een hoedje als je ineens een kat op de schoorsteen ziet zitten?! Maar goed, ze is ook weer veilig beneden. Nu nog even bedenken hoe ik dit ga voorkomen, want ik wil niet dat ze op een dag naar beneden kiept.
Verder vangt ze muizen, hoera, maar voert ze dan aan Nelson. Ja echt. Ze komt ze brengen en legt ze tussen zijn voorpoten. Nelson is niet vies van een muis dus heeft er sinds kort een diersoort bij in zijn menu ::) ;D


Wahahaaaa, never a dull moment met Lottepetot! We zien de foto's van Lotje op de top van de Mount Everest dan wel een keer verschijnen. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door