Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Malamoods
#3220375
Eh, ik weet even niet of dit in de bar thuis hoort, maar als 't anders moet, dan hoor ik 't wel. ;)

Er zijn talloze gedroogde snacks die je zo kant-en-klaar kunt kopen. Ik ben op zoek naar iets (geen rund) waar de hond wat langer mee bezig is. Dus geen hap-slik-weg snack. Iets waar hij even mee zoet is in de bench bijvoorbeeld. Iemand een idee?
Oja, liever niet iets dat tot verstopping kan leiden....
Door Lil
#3220389
Malamoods schreef:Hoelang zou ie daar mee doen? Klinkt opzich prima, maar geen ervaring mee.
Als je een flink groot stuk neemt 10 minuten? Het is allemaal geen langdurig spul...

Wel lang stuk kophuid maar of dat van ander dier dan rund bestaat?
Door Malamoods
#3220390
Lil schreef:Als je een flink groot stuk neemt 10 minuten? Het is allemaal geen langdurig spul...

Wel lang stuk kophuid maar of dat van ander dier dan rund bestaat?
Ik ben na dat hele gesodemieter met Ikijok gewoon extra voorzichtig en angstig geworden. Ook al was voer waarschijnlijk niet eens de oorzaak van zijn verstopping. Ik durf gewoon niet te stoppend spul te geven.
Door Lil
#3220397
Hoe lang wil je dat hij erover doet?

Flinke stukken zelf gedroogde long en hart doen het hier voldoende om de deur uit te gaan (paar minuten) en anders het tweede wat ze altijd krijgen: een met KVV gevulde kong.
Door zurca
#3220398
En een kong gevuld met KVV?! Oké is geen gedroogde snack maar misschien iets om te proberen? ;)
Hoe lang een hond met iets doet is helemaal afhankelijk van de hond zelf. Voorbeeldje; de herder van mijn ouders heeft een stuk kophuid in een halfuurtje weg. Tous kon dagen doen met zo'n zelfde stukje. Die begon er aan om het dan weer weg te leggen en een dag of wat later er weer aan te beginnen...
Door Malamoods
#3220400
Een kong in huis vind ik gewoon niet zo'n goed idee. Die krijg hij wel, maar dan buiten. Ik zoek iets wat ik binnen kan geven. Hoelang hij er mee bezig moet zijn? Eh.... Zo lang mogelijk. ;D Nah, laten we zeggen lang genoeg om te kauwen en wat te ontstressen zeg maar. Kwartiertje ofzo? Half uurtje?
Ik zag al wel wat suggesties voorbij komen. Misschien gewoon maar es wat uitproberen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door