Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3220319
Oh ja , zeker weten :cool:
Je hebt het nu al in je ::)
Dat wordt een veelbelovende toekomst :D :D :biggrin2:
Misschien kunnen we een eigen bedrijf oprichten ? ::)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3220334
smulpaap schreef:Oh ja , zeker weten :cool:
Je hebt het nu al in je ::)
Dat wordt een veelbelovende toekomst :D :D :biggrin2:
Misschien kunnen we een eigen bedrijf oprichten ? ::)
VOF de Puinruimers!

;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3220349
smulpaap schreef:Oh ja , zeker weten :cool:
Je hebt het nu al in je ::)
Dat wordt een veelbelovende toekomst :D :D :biggrin2:
Misschien kunnen we een eigen bedrijf oprichten ? ::)
Oh dat is een goed idee! Centjes verdienen voor nog lekkerdere vleesjes! Mijn butler begint nu al te roepen dat ik haar oren van de kop vreet. Dat doe ikke niet hoor, bijt wel in de velletjes van de armen Afbeelding maar oren niet hoor!




Kaela schreef:
VOF de Puinruimers!

;D ;D ;D
Tadaa, de naam is ook al gevonden Afbeelding
Door smulpaap
#3220369
constance.blokzijl schreef:Oh dat is een goed idee! Centjes verdienen voor nog lekkerdere vleesjes! Mijn butler begint nu al te roepen dat ik haar oren van de kop vreet. Dat doe ikke niet hoor, bijt wel in de velletjes van de armen Afbeelding maar oren niet hoor!







Tadaa, de naam is ook al gevonden Afbeelding


Ja precies :cool: En niet in loondienst hoor , want jij zit nog in het minimum jeugdloon
En ik als oudere-jongere ben natuurlijk te duur met al mijn ervaring
Dus daarom VOF de Puinruimers ::)
Door smulpaap
#3220372
Oh ja Harry nog even dit ::)
Toen mijn oude vriendin nog leefde hadden mijn butlers de kar vaak mee
Natuurlijk wilde mijn oude vriendin ook wandelen

Maar nu komt het .... ik heb nogal watjes van butlers , liepen ze onderweg weer te zeiken over koude handen als ze de kar moesten duwen ::)
En de ondernemer in mij zei ... Amber ga leren rijden . Je weet immers nooit waar het nog goed voor is ::)
Dus zo bedacht , zo gedaan

We kunnen dus een behoorlijke vracht meenemen ...... en veel geld verdienen :D :D :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3220382
smulpaap schreef:Oh ja Harry nog even dit ::)
Toen mijn oude vriendin nog leefde hadden mijn butlers de kar vaak mee
Natuurlijk wilde mijn oude vriendin ook wandelen

Maar nu komt het .... ik heb nogal watjes van butlers , liepen ze onderweg weer te zeiken over koude handen als ze de kar moesten duwen ::)
En de ondernemer in mij zei ... Amber ga leren rijden . Je weet immers nooit waar het nog goed voor is ::)
Dus zo bedacht , zo gedaan

We kunnen dus een behoorlijke vracht meenemen ...... en veel geld verdienen :D :D :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Kijk dat is ondernemen! Hmm mijn butler heeft ook een karretje, niet zo'n mooie als jouw butlers maar de mijne piepen over dat ik nog niet zo lang mag lopen, dat zou slecht voor me zijn. Maar naast mij past er nog wel het een en ander aan schatten in hoor!
Door smulpaap
#3220410
Goed zo , karren genoeg dus . Mijn vriendin smurf heeft ook nog een kleine kar
In de grote kar kan 80 kilo , in de kleine ongeveer 45 kilo en in die van jouw ? Kilo of 20 - 30 ?
We maken zo heel wat schoon hoor volgens mij ::)
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3220515
smulpaap schreef:Goed zo , karren genoeg dus . Mijn vriendin smurf heeft ook nog een kleine kar
In de grote kar kan 80 kilo , in de kleine ongeveer 45 kilo en in die van jouw ? Kilo of 20 - 30 ?
We maken zo heel wat schoon hoor volgens mij ::)
20 kilo is ikke zelf al bijna Afbeelding
Nee de butler heeft er een gekocht waar ongeveer 60 kilo in mag, dus dat zit wel snor!
Had vanmorgen ook alweer van alles gevonden, bekers, kartonnetjes, butler zegt dat dit komt omdat we vlak bij een grote gele M wonen, geeft niet, alleen maar meer schatten voor mij!
Door smulpaap
#3220543
constance.blokzijl schreef:20 kilo is ikke zelf al bijna Afbeelding
Nee de butler heeft er een gekocht waar ongeveer 60 kilo in mag, dus dat zit wel snor!
Had vanmorgen ook alweer van alles gevonden, bekers, kartonnetjes, butler zegt dat dit komt omdat we vlak bij een grote gele M wonen, geeft niet, alleen maar meer schatten voor mij!
Oh , daar zit je helemaal goed bij die grote gele M :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door