Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door vagebond
#3219755
Gina is drachtig. Onze oude puppyren hebben we verkocht. Ik wil nu losse panelen die je aan elkaar vast kan maken. Lijkt me veel makkelijker. Alleen twijfel ik over de hoogte. Het zijn ruwhaar standaard teckelpuppen, dus dan zou 80cm hoog genoeg zijn lijkt me. Ze moeten wel stevig zijn en tegen een stootje kunnen. Wie heeft er tips over stevige puppypanelen?
Door vagebond
#3219823
Bedankt! Ik ga het eens bekijken. Ik wil het liefst losse panelen. Ik weet niet, zou 60cm genoeg zijn voor teckels?
Gebruikersavatar
Door mizzsylver
#3219850
Die wat ik heb zijn ook losse panelen. En 60cm is denk ik voor teckels ook wel genoeg. 80 is best hoog, voor de beeldvorming ik ben 1.78 lang en mn binnenbeenlengte is 84cm dus ik kan er net overheen stappen. ;D
Door vagebond
#3219887
Ik zal eens informeren bij een teckelfokker voor die hoogte. Ik wil er ook makkelijk overheenstappen. Met 1.69 wordt dat nog een hele klus voor 80cm :) Ik had een puppyren, maar dat was dus echt een ren, heel hoog, kon nauwelijks een pup erover heen zetten. Met deurtje werken is niet echt een optie, vooral als ze nog geen zin hebben. Je zet er eentje in, en de ander rent eruit.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door