Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
#3219687
1 Scaliborband nog in dichte verpakking, maat S-M, 48cm, houdbaar tot a.s. januari. €10,- incl. verzendkosten.

1 Tre ponti tuigje zwart, gebruikt maar in perfecte staat, voor honden tot 12-14 kilo ongeveer schat ik. €12,50 incl. verzendkosten. ik kan wel een foto appen naar iemand, maar hier niet plaatsen.

De opbrengsten gaan naar het goede doel, te weten de stichting waar Mayla en Yesco vandaan komen, Dogsadoptions Nederland.

Wie wil ?
Door Martine-Tom
#3219688
App maar dan gooi ik de foto wel ff neer
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3219689
Zou het tuigje passen bij ons Wetterpupje denk je? Die is nog geen 12-14 kilo als we hem ophalen hoop ik :biggrin2: Maar qua afmetingen heb ik geen idee...
Als het zou passen heb ik wel interesse!
Door Nynke
#3219694
Ik weet het niet Kim ! Hoe groot is een Wetterpupje ongeveer ? Het tuigje past een cavalier prima. Ik heb de foto doorgestuurd naar Martine, met een doosje van een AH moestuintje erbij voor het idee :P :P

Wat ben je snel Martine !!!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3219698
Denk dat pupsel een kilootje of 5 zal zijn als we hem ophalen. Maar kan ook zomaar 3 of 8 zijn, ik heb werkelijk geen flauw idee ;D
Hij groeit er vast wel in :biggrin2:
Door miik
#3219701
Mijn border collie pupjes zijn tussen de 5 en 6 kilo met 8 weken... dus jouw wetter zal nog iets zwaarder zijn hoor ;)
Door Borke
#3219762
Een Stabij reutje heeft al snel een flinke borstkas en dat geldt voor een goede Wetter nog meer.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3219780
Ik heb van Hooli nog een groter (Rogz) tuig liggen hier, die is wel goed te verstellen van redelijk klein naar behoorlijk groot, maar voor een pup is hij echt te groot. Dus ik hoop dat deze wel goed past. En anders kopen we ter overbrugging nog een kleiner tuigje voor de eerste weken. Komt vast goed :) Over 2,5 week mogen we hem al ophalen :D
Door Martine-Tom
#3219797
Tom weegt 7,5 kilo en daar was ie te groot voor, ik gok dat ie vanaf 9 kilo past :)
Door Shanti en co
#3219906
Boeke woog ruim 6kg toen we hem ophaalden, een volle wetter zal al wel wat groter zijn denk ik.
Door Nynke
#3219937
Ik heb Kim S al 3 peebeetjes gestuurd, maar nog geen antwoord. Dus ik weet niet of ze het tuigje nog wel wil hebben :-\ :-\
Door zurca
#3219942
Nynke schreef:Ik heb Kim S al 3 peebeetjes gestuurd, maar nog geen antwoord. Dus ik weet niet of ze het tuigje nog wel wil hebben :-\ :-\
Kim heeft een drukke baan dus ik denk dat ze nog geen tijd gehad heeft om je berichtjes te lezen/te beantwoorden ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door