Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
#3219230
Deze maand begint het... vakantiegeld...

En dan de belasting die komt spekken.. (of bij jou niet??)

Wat zijn jou grote plannen??!! of is het gaatjes vullen??
#3219233
Mijn vakantiegeld gaat rechtstreeks naar de Raad van Beheer gok ik. Einde van de week worden de pups geboren en bij de aangifte is het meteen afrekenen :-X
Als ze er nou maar een paar krijgt blijft er nog wat voor me over :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door koekje
#3219236
Ik moet hoognodig een nieuwe bril en nieuwe schoenen. Maar ik zou wel een kitchenaid willen. En het eea aan nieuwe kookboeken. Meneer krijgt geen vakantiegeld, dus alles is voor mij.
Belastingteruggaaf komt op meneer z'n rekening binnen. Hij moest bijlappen (ipv dat ze dat gelijk verrekenen).
Gebruikersavatar
Door Ligaa
#3219239
Wij hebben dit modelletje binnenkort voor de deur staan van mijn belastinggeld.

Afbeelding

Afbeelding

Hij moet nog betaald en opgehaald maar hij is ons wel toegezegd. :biggrin2:

En van mijn vakantiecentjes gaan we hem een weekendje proberen en wat kleine dingetjes opknappen. ::)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3219246
Hmm oja moet nog nl belasting invullen van 2015 maar heb nog niks gekregen om dat te doen, maar zijn maar 2 maanden, dus.
Duitse belasting wel al terug (2014), dat wordt een schutting, en belgische al betaald (2014)
Bezwaar aangetekend tegen Belgische belastingen van 2015, en de deurwaarder kosten, nooit meer iets gehoord ::)
Pff iets vergeten? :P oja nl belasting 2015
#3219251
Cathelijn schreef:Dit jaar besteed ik mijn vakantiegeld eens aan vakantie :biggrin2: We gaan naar Noorwegen dus het gaat wat meer kosten dan normaal met kamperen in Frankrijk. Andere jaren gaat het op de spaarrekening.
Hier ook voor een deel voor de vakantie naar Noorwegen :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door