Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Malamoods
#3219100
Ik ben alweer een tijdje niet hier op bp geweest. Iedere keer neem ik me voor om meer te lezen en te posten, maar steeds komen er weer dingen tussen. ::) Moeilijk jaar achter de kiezen met veel tegenslag, met als laatste diepte punt het overlijden van mijn grote vriend Ikijok. Hij is op 22 maart jl. overleden (net 2 dagen na zijn 10e verjaardag).
En dan log je in op bp en bent lekker (voor de ontspanning wat aan het lezen en posten) en dan pats boem, zie ik ineens de mooie avator van Ikijok staan. Dat deed effe zeer. :'( Heb de foto dus verwijderd en een mooie nieuwe van K'eyush opgezocht. We gaan dus nu voorlopig met 1 mallerd door het leven... De meesten van jullie hebben dit via fb al meegekregen, maar wil het hier toch ook nog even melden, omdat ik hier met Ikijok het echte barf-avontuur begonnen ben. Mooie herinneringen blijven gelukkig!
Gebruikersavatar
Door pike
#3219105
Malamoods schreef:Ik ben alweer een tijdje niet hier op bp geweest. Iedere keer neem ik me voor om meer te lezen en te posten, maar steeds komen er weer dingen tussen. ::) Moeilijk jaar achter de kiezen met veel tegenslag, met als laatste diepte punt het overlijden van mijn grote vriend Ikijok. Hij is op 22 maart jl. overleden (net 2 dagen na zijn 10e verjaardag).
En dan log je in op bp en bent lekker (voor de ontspanning wat aan het lezen en posten) en dan pats boem, zie ik ineens de mooie avator van Ikijok staan. Dat deed effe zeer. :'( Heb de foto dus verwijderd en een mooie nieuwe van K'eyush opgezocht. We gaan dus nu voorlopig met 1 mallerd door het leven... De meesten van jullie hebben dit via fb al meegekregen, maar wil het hier toch ook nog even melden, omdat ik hier met Ikijok het echte barf-avontuur begonnen ben. Mooie herinneringen blijven gelukkig!
Dat is een triest bericht! Alsnog veel sterkte met het verlies van jouw mooie Ikijok.
Door cj
#3219107
Dat is zeker een triest bericht. Heel veel sterkte!
Saskia
Door Borke
#3219108
Nogmaals - nu ook hier - heel veel sterkte gewenst voor jullie beiden. Ikjok, die zo in je ziel zit, is een hond die je niet snel vergeet.

Fijn je hier ook weer even te zien :-*
Door hamada
#3219131
Heel veel sterkte met dit verlies. Sommige honden blijven geworteld in je hart :'(
Door Lizzy
#3219144
Wat ontzettend verdrietig :'( :'( :'(

Je zit natuurlijk nog midden in de rouwverwerking..... Heel veel sterkte met het verlies van je prachtige Ikijok :-*
Door Cathelijn
#3219148
Een hond als Ikijok vergeet je inderdaad niet snel. Heel veel sterkte gewenst :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door