Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Malamoods
#3219058
We hebben een dubieus record bereikt..... ::)
Gisteren met K'eyush een lekkere duinwandeling gemaakt in Castricum en toen een heleboel teken van hem afgeplukt. Bij 70 zijn we maar gestopt met tellen, maar dat het er meer waren is een understatement! :-X
Door jasmijn
#3219059
Nou van mij mag je je record houden :puke: :puke: :puke: :puke:

Ben zo blij dat haku nog nooit een teek heeft gehad, ik ga dus voor het een leven lang geen teken record.
Door Malamoods
#3219061
Nou, dat is pas echt een prestatie! :) :) :) Ik hoop dat je zo lang mogelijk teek-loos mag blijven. Het is hier vrij dramatisch wat dat betreft....
Gebruikersavatar
Door petramarcel
#3219067
Jeetje een echte tekenmagneet!
Ik loop er ook regelmatig maar kom maar een enkele teek tegen (ja op de Aus of de poedel ergens in de dikke vacht >:( )
Door Borke
#3219068
Wat afschuwelijk, arme hond en arme jullie die ze er allemaal af moesten halen!
Heb je niets aan bescherming gedaan?
Door Malamoods
#3219072
petramarcel schreef:Jeetje een echte tekenmagneet!
Ik loop er ook regelmatig maar kom maar een enkele teek tegen (ja op de Aus of de poedel ergens in de dikke vacht >:( )
We hadden nog een hond (en eigenaar) mee, maar die had er maar 1tje. Die was wel erg aan het schudden en heeft gezwommen, wellicht dat dit nog iets aan verschil maakt. Maar dit was wel erg hoor....
Borke schreef:Wat afschuwelijk, arme hond en arme jullie die ze er allemaal af moesten halen!
Heb je niets aan bescherming gedaan?
Normaal gooi ik er een hoop rotzooi op (scalibor) en dan is het ook erg, maar niet zo enorm achterlijk als nu. :-\ Omdat ik met K'eyush nu over ben gestapt op homeopathie en ik geen gif in 'm wil stoppen i.v.m. heftige hotspots, heb ik nu gekozen voor de billy no mates en de biospotix. De BNM is nog niet op zijn optimale sterkte, want dan moet je het minimaal 6 weken gebruiken en daar zit ik nog niet aan....
Door Malamoods
#3219081
Gelukkig waren de meesten nog los. Een enkele heeft zich vastgezogen. Maar kom nog steeds losse tegen. Het is echt jakkie jakkie bah! Hopelijk geen nieuwe hotspots. Het is meteen wel een ultieme test wat de homeopathische behandeling doet. ;D
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3219085
He getverdekkie! :(

Dat soort records wil je niet hebben!!

Wel een geluk dat er maar een paar gebeten hebben, maar het blijft niks. :puke:

Het is wel heftig met die teken dit jaar zeg!?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door