Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3211639
Wie oh wie heeft er bloempotzegels liggen maar doet er niets mee of zou ze voor mij aan willen nemen?
De actie loopt tot 1 mei....ik zou graag 3 bloempotjes willen en heb net 1 kaart vol ::) ;D
Ik zou dan nog 12 zegeltjes nodig hebben.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3211648
Ik heb ze tot nu toe niet genomen,maar wil ze voor jou wel sparen.

Ik kan ook wel proberen om met de kassabonnen die ik nog heb alsnog de zegeltjes van afgelopen week erbij te krijgen,heb je zo 3kaarten vol ;)
Door zurca
#3211657
Doranto schreef:Hier heeft de AH helaas geen bloempotzegels :-\
Schijnt niet in ieder filiaal te zijn.
Niet elke vestiging doet mee inderdaad...


Radja schreef:Ik heb ze tot nu toe niet genomen,maar wil ze voor jou wel sparen.

Ik kan ook wel proberen om met de kassabonnen die ik nog heb alsnog de zegeltjes van afgelopen week erbij te krijgen,heb je zo 3kaarten vol ;)
Dat zou ik heel lief vinden als je ze voor mij zou willen aannemen. Mocht het lukken via "oude kassabonnen" dan zou dat helemaal super zijn. Alvast bedankt voor de moeite :-*
Door zurca
#3211836
Radja schreef:Er zijn 17 zegeltjes onderweg :cool:

Veel plezier met de bloempotjes :-*

Super :-*
Mensen die hun zegels nog kwijt willen...ik houd me aanbevolen :cool:
Gebruikersavatar
Door mizzsylver
#3218402
Ik was vandaag weer eens bij de AH en kreeg ook Bloempotzegels. Is de actie verlengd? Of is het een andere actie. Stond op het plankje dat dit de laatste week was, ik kom er niet meer deze week.
Dus als iemand er iets aan heeft, laat maar weten.
Het zijn er 3.
Door Aprilsnow
#3218737
mizzsylver schreef:Ik was vandaag weer eens bij de AH en kreeg ook Bloempotzegels. Is de actie verlengd? Of is het een andere actie. Stond op het plankje dat dit de laatste week was, ik kom er niet meer deze week.
Dus als iemand er iets aan heeft, laat maar weten.
Het zijn er 3.
Het uitgeven van de zegels loopt langer door. Volgens mij raken ze niet van de potten af. Als je ze nog niet kwijt bent dan wil ik ze wel graag hebben hoor :) Tuinier hier nog in potten en dan zijn een paar vrolijke kleurtjes wel welkom :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door