Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3218514
Dus ik zeg "tuurlijk schat!". Leo komt thuis, ik zeg "of we op Walter kunnen passen, dus ik heb ja gezegd". Leo dacht dat het om de kat ging, dus begon direct te protesteren. Maar Walter kwam natuurlijk toch. Ik werd achtergelaten met instructies over zijn lievelingseten. Komkommer was veruit favoriet. En zoals een echte logee betaamd vindt hij bij mij komkommer niet te vreten, vindt hij andijvie, witlof, courgette en tomaat veel lekkerder :biggrin2:

Ik stel jullie voor aan Walter:



Ontvang ik vandaag de kaart die je aan het eind van het filmpje ziet :2funny:, van mijn lieve vriendin :2funny:
#3218529
O wat gaaf een Afrikaanse reuze slak :D

Die wil ik al heel lang hebben maar eerst vond mijn moeder ze vies en nu wil mijn vriend er niks van weten >:(

Wat gaaf dat jij er nu tijdelijk 1 in huis hebt, ze zijn zo schattig :smitten:


ja ik weet het, ik ben een beetje raar :crazy2:


Toen ik je begin berichtje las zat ik te twijfelen tussen een schildpad en een slak, mijn gevoel was juist :biggrin2:
#3218535
jasmijn schreef:O wat gaaf een Afrikaanse reuze slak :D

Die wil ik al heel lang hebben maar eerst vond mijn moeder ze vies en nu wil mijn vriend er niks van weten >:(

Wat gaaf dat jij er nu tijdelijk 1 in huis hebt, ze zijn zo schattig :smitten:


ja ik weet het, ik ben een beetje raar :crazy2:


Toen ik je begin berichtje las zat ik te twijfelen tussen een schildpad en een slak, mijn gevoel was juist :biggrin2:
Echt he, zoooo leuk! 's Avonds gaat hij op mijn hand even douchen onder de kraan! Dan drinkt hij wat en baddert hij uitgebreid. Echt te schattig. Ik ga hem serieus missen!

(ik zou het wel weten als ik moest kiezen tussen een slak een een schildpad).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door