Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3218079
Jaaaaa , en nu het bewijs ::) barbaarse praktijken zijn het

Afbeelding

Hier staat de arme ziel klaar om in een bizarre machine te verdwijnen

Afbeelding

En hier het gruwelijke beeld , dat mes .... en er dus gewoon even ogen uithalen zeg :o

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Maar ik heb mijn ogen gelukkig nog wel , en ik heb alles gezien ::)
Blijf jij maar bij mij hoor , dan laat ik je wel uit
Door smulpaap
#3218272
Het personeel zal even uitleg geven over deze gruwelijke mishandeling :biggrin2:

De freule let nogal op details . En die oh zo mooie blauwe ogen ..... ::)
Het duurt meestal een paar tellen en dan heeft ze die mooie ogen dus in de gaten
Dus deze schat moest eerst een operatie ondergaan

Ik had ooit een hondenzwembad met stop . Even naar de wc . En eenmaal terug in de tuin zag ik dat het bad leeg was en de stop vermoord
En natuurlijk had je helemaal geen speelgoed
Schelp gekocht , water erin . Monster in het zwembad , koppie onder ...... op zoek naar een mogelijke stop .... helaas in deze niet :biggrin2:
Door smulpaap
#3218338
Border Bandit schreef:;D ;D ;D

Geweldig!

Lekker luguber met dat mes ernaast. :biggrin2:

Ik vind het zo leuk dat ze hun speelgoed meenemen tijdens een wandeling! :)

En geen stop in de schelp? Nou ja zeg! :D
Ja , je moet natuurlijk wel bewijs laten zien he , hoe barbaars je personeel wel niet is :biggrin2:
#3218342
Harry zit deze rapportage te bekijken en geeft door dat hij enorm medelijden heeft met mevrouw Pretletter. Tevens de eis dat de eigen butler dit rare gedrag niet gaat vertonen met zijn toekomstige schatten. En heeft dit kracht bijgezet met zijn overheerlijke puppy tandjes!
Door smulpaap
#3218469
constance.blokzijl schreef:Harry zit deze rapportage te bekijken en geeft door dat hij enorm medelijden heeft met mevrouw Pretletter. Tevens de eis dat de eigen butler dit rare gedrag niet gaat vertonen met zijn toekomstige schatten. En heeft dit kracht bijgezet met zijn overheerlijke puppy tandjes!

Puik werk Harry :cool: je mot je butler wel de baas blijven hoor ::) :biggrin2:
Door fransbulletje
#3218527
Ha ha ha heel herkenbaar ;D ;D ;D
AH Hamsters zonder neus, geamputeerde pootjes maar de billen blijven want daar kun je heerlijk op sabbelen :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door